میرزمانی: فیلم‌های مستند نوید ظهور بخشی نوین در جشنواره موسیقی بود

۱۹م اسفند ،

تجلیل معاون هنری از برگزارکنندگان جشنواره موسیقی فجر/

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی مراسمی که صبح امروز؛ یکشنبه ۲۰ اسفندماه در سالن کنفرانس ساختمان معاونت هنری برگزار شد از عوامل برگزاری جشنواره موسیقی فجر تقدیر و تشکر کرد و این مراسم را آغازی برای جشنواره سال آینده دانست.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، این مراسم با حضور محمد میرزمانی؛ مدیر کل سابق دفتر موسیقی، حسن ریاحی؛ دبیر جشنواره، علی ترابی؛ رئیس انجمن موسیقی و دیگر عوامل برگزاری بیست و هشتمین جشنواره موسیقی آغاز شد و در ابتدای این مراسم محمد میرزمانی به بیان توضیحاتی دربارهٔ جشنواره امسال پرداخت.

بخش فیلم؛ تازه اما پر رونق

میرزمانی با اشاره به تیم قدرتمندی که جشنواره امسال را برگزار کردند، اظهار کرد: یکی از مهمترین نقاط قوت برگزاری جشنواره امسال حضور علی ترابی در جشنواره بود. او با انتخاب تیمی قوی برای پیش بردن کارهای جشنواره توانست همه چیز را هماهنگ برگزار کند.

مدیر کل سابق دفتر موسیقی دربارهٔ بخش های مهم جشنواره امسال گفت: بیشتر بخش های جشنواره امسال با استقبال خوبی از سوی علاقه مندان به موسیقی همراه بود که در این میان بخش فیم های مستند موسیقی برای اولین بار برگزار می شد و نوید ظهور بخشی نوین در جشنواره را می دهد.

بهتر از هر کسی نقاط ضعف را می شناسم

علی ترابی رئیس انجمن موسیقی ایران نیز در این مراسم به بیان بعضی از نکات برگزاری جشنواره بیست و هشتم پرداخت و گفت: جشنواره امسال نقاط مثبت برجسته ای داشت و مانند هر جشنواره ای به طور حتم ضعف هایی نیز در دل جشنواره بوده است.

وی ادامه داد: من و کسانی که جشنواره را برگزار کردیم بهتر از هر کسی نقاط ضعف جشنواره را می شناسیم و با استفاده از تجربه ای که دفتر و انجمن موسیقی در برگزاری جشنواره داشته اند در بر طرف کردن این ضعف ها کوشیدیم و می کوشیم.

ترابی با اشاره به بودجه یک میلیاردی بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، گفت: جشنواره امسال را با بودجه ای کمتر از یک میلیارد تومان برگزار کردیم و به نظر من کمبود بودجه نوعی فرصت برای بازنگری در جشنواره موسیقی فجر بود.

رئیس انجمن موسیقی ایران تصریح کرد: امسال به سبب کمبود بودجه از ریخت و پاش های بیهوده دوری کردیم و حتی بخش هایی که بازخورد چندانی نداشت را از جشنواره حذف کردیم و بخش های مفیدتری را جایگزین کردیم.

خبرنگارها نگاه خوبی به جشنواره موسیقی داشتند

سحر طاعتی مدیر روابط عمومی بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در سخنانی به بیان ویژگی های پوشش خبری جشنواره امسال پرداخت و گفت: خبرنگارهای موسیقی استقبال خوبی از جشنواره امسال داشتند و دربارهٔ اجراها و نحوه برگزاری جشنواره نظرهای مثبت و منفی داشتند.

طاعتی دربارهٔ نقاط ضعف جشنواره امسال اظهار کرد: کمبود بودجه، نبود گروه های مشهور موسیقی ایران و نبود ارکستر ملی از جمله ایرادهایی بود که خبرنگاراها به جشنواره امسال وارد کردند.

مدیر روابط عمومی بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر حضور رسانه های خارجی را در جشنواره امسال نسبت به سال های قبل چشمگیر دانست و گفت: رایزنی های بسیاری با رانه های خارجی داشتیم تا برای پوشش جشنواره خبرنگار، عکاس و تصویربردارهای خود را بفرستند که خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی رسانه های خارجی رو به رو شدیم.

وی در پایان گفت: در کل پوشش خبری جشنواره امسال از سوی رادیو و تلویزیون بسیار خوب انجام گرفت و خبرنگارهای مطبوعات و خبرگزاری ها نیز حضوری فعال در جشنواره داشتند.

در پایان این مراسم حمید شاه آبادی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای هدایایی از عوامل برگزاری بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر تقدیر کرد.

گزارش تصویری مرتبط

انتهای پیام / ۴۲
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.