میرعلایی دبیر جشنواره فیلم کودک شد / تاریخ برگزاری هنوز مشخص نیست

به گزارش خبرآنلاین، طی احکامی از سوی جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی، سید احمد میرعلایی به عنوان دبیر بیست و ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان و سید علیرضا سجادپور، سعید رجبی فروتن، مهدی مسعود شاهی،حسن نجاریان و بهمن حبشی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری این جشنواره منصوب شدند.

 

متن حکم جواد شمقدری به سید احمد میر علایی به شرح ذیل است:

 

«جناب آقای سید احمد میر علایی با استعانت از نصرت و فیوضات الهی ، فصل زرین دیگری با برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودک ونوجوان اصفهان برای کودکان ایران دوست داشتنی رقم خواهد خورد. انتظار کودکان و نوجوانان ایران اسلامی آن است که سینمای ایران در مسیر پیشرفت و تعالی خود پرده‌های شور انگیز و چشم نوازی را به روی آنها بگشاید و همچون رنگین کمان ،آسمان خیال و اندیشه آنان را زینت بخشد.

 

با اعتنا به حسن سابقه و تجربه در برگزاری با شکوه و در خور سینمای ایران اسلامی به موجب این حکم مسئولیت دبیری بیست و ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان را به شما سپرده و شایسته است با جلب همراهی و همفکری همه دلسوزان به کسب رضایت حق تعالی و عموم مخاطبان ارجمند موفق باشید.»

 

انتخاب دبیر بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک در حالی صورت گرفت که هنوز تاریخ دقیق برگزاری این جشنواره مشخص نشده است. قرار بود برگزاری این جشنواره از مهر ماه به اردیبهشت سال ۹۲ موکول شود اما هنوز تاریخ دقیق برگزاری آن مشخص نشده است.


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.