میرکریمی داور جشنواره رسانه، علم و فناوری شد

جمع هیئت داوران اولین جشنواره رسانه، علم و فناوری تکمیل شد.

به گزارش هنرآنلاین، با اضافه شدن نام رضا میرکریمی کاگردان صاحب‌نام و صاحب سبک، اسامی هیئت داوران بخش‌‌‌های مختلف‌ اولین جشنواره رسانه، علم و فناوری تکمیل شد.

هیئت داوران در بخش دیداری اولین جشنواره رسانه، علم و فناوری با حضور مجید مجیدی کارگردان و کارشناس سینما و تلویزیون، رضا میرکریمی کارگردان و کارشناس سینما و تلویزیون، احمدرضا معتمدی کارگردان و کارشناس سینما، محمود اربابی فیلم‌نامه نویس و کارشناس سینما و تلویزیون، مجید رضابالا کارشناس فرهنگی، سینما و تلویزیون، اکبر نبوی مستندساز، روزنامه‌نگار و منتقد سینما و تلویزیون و نیز حسین سالارآملی از اعضای شورای سیاستگذاری نخسین جشنواره رسانه، علم، فناوری به عنوان اعضای هیئت داوران انتخاب شدند.

در بخش عکس نیز محمدحسین حیدری کارشناس رسانه و عکاس، مجتبی آقایی کارشناس رسانه و عکاس و محمد صاحبکار از اعضای شورای سیاستگذاری اولین جشنواره رسانه، علم و فناوری به عنوان اعضای هیئت داوران انتخاب شدند.

در بخش شنیداری حمید شیخ‌محمدی کارشناس فرهنگی، رسانه و رادیو، سیدحسن حسینی کارشناس فرهنگی، رسانه و رادیو، سیدمحمدمهدی سدیفی تهیه کننده و کارشناس رادیو، سعید توکل مجری، گوینده و کارشناس رادیو و نیز مجتبی خیام نکویی از اعضای شورای سیاستگذاری اولین جشنواره رسانه، علم، فناوری به عنوان اعضای هیئت داوران این بخش اعلام شدند.

همچنین در بخش مکتوب نیز سیدحسن خجسته کارشناس فرهنگی، رسانه و رادیو، اکبر نصراللهی کارشناس رسانه و خبر، فرشاد مهدی‌پور کارشناس رسانه، مهدی فضائلی کارشناس رسانه، داوود طالبی به همراه سیدمهدی سیدی از اعضای شورای سیاستگذاری اولین جشنواره رسانه، علم، فناوری به عنوان اعضای هیئت داوران انتخاب شدند.

شایان ذکر است، اولین جشنواره رسانه، علم، فناوری با دبیرکلی پرویز کرمی و به همت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و با همکاری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ۳۱ تیرماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن دبیرخانه جشنواره در مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به شماره ۸۳۵۳۲۰۴۷ تماس گرفته و یا با پست الکترونیکی mf@isti.ir ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.