میر جلال کاسیموف: جایگاه واقعی خود را به اثبات می رسانیم

۲۳ آبان ،

سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان گفت: ما برای سه امتیاز در برابر ایران به میدان خواهیم رفت تا جایگاه واقعی خود را به اثبات برسانیم.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشیممتازنیوز، میر جلال کاسیموف در کنفرانس خبری امروز ۲۳ آبان اظهار داشت: پیروزی در برابر ایرانیان سبب می گردد تا تیم های اول و دوم در گروه مقدماتی رقابت های جام جهانی مشخص می گردد و با توجه به اینکه تیم ملی فوتبال ایران از یک امتیاز بزرگ یعنی حمایت هواداران برخودار می باشند کار ما سخت تر می گردد اما ما اکنون به تهران آمده ایم تا جایگاه خود را به اثبات برسانیم و سعی می کنیم که اشتباهات بازی دور رفت را تکرار نکنیم.

وی تصریح کرد: نسبت به بازی دور رفت در مقابل ایران تا حدودی تاکتیک خود را تغییر داده ایم و این چیز عجیبی نیست چرا که برای بدست آوردن نتیجه لازم این مهم را باید مد نظر قرار داد زیرا ما در بازی رفت موفق نشدیم تا به خواسته های خود دست پیدا کنیم و این فرصت را برای بازیکنان ملی پوش ایران فراهم خواهیم کرد تا از اندک موقعیت های خود به نحو احسن استفاده کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان افزود: در برابر تیم ملی ایران ما با عدم حضور ۵ تن از بازیکنان محروم و مصدوم خود روبرو هستیم و این هم قسمتی از فوتبال است و همیشه همهی نفرات را نمی توان در اختیار داشت البته تیم ملی ازبکستان نیمکت خوب و بسیار قدرتمندی دارد و در بازی قبل خود نیز بدون حضور چند تن از بازیکنان در برابر حریف حاضر شده بودیم.

کاسیموف خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه وضعیت آب و هوایی ایران بارانی است و ما می دانیم که هنگام مقابله در برابر حریف خود، با این آب و هوا روبرو هستیم به خوبی خود را برای گرفتن نتیجه لازم آماده کرده ایم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.