میزان تخلف واحدهای صنفی دو برابر شد

نوشته شده در تاریخ ۲۸/آبان/ – ۰۸:۴۲ و در سرویس اخبار اقتصادی ممتاز نیوز

در شش ماهه نخست سال جاری،

خبرگزاری : مدیر بازرسی اتاق اصناف ایران از دو برابر شدن تعداد تخلفات واحدهای صنفی در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

سید حسین فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری دو میلیون و ۱۶۱ هزارو ۳۷۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی سراسر کشور صورت گرفته‌است، گفت: از این تعداد بازرسی ۱۱۱ هزارو ۶۷۴ مورد تخلف شناسایی شده که به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده‌است.

وی افزود: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در سازمان تعزیرات حکومتی ۱۷۴ میلیاردو ۱۲۸ میلیون و ۱۷۴ هزارو ۸۳ ریال بوده‌است.

فرجی با بیان اینکه در این مدت ۹۲ هزار و ۲۰۱ شکایات مردمی به بازرسان صنفی اعلام شده‌است، اظهار کرد: ۶۲ درصد این شکایات مربوط به بخش عرضه کالا و مابقی مربوط به ارائه دهندگان خدمات بوده‌است.

مدیر بازرسی اتاق اصناف ایران با اعلام اینکه ارتکاب تخلفات از سوی واحدهای صنفی در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال ۹۲ روند افزایشی داشته‌است، گفت: با وجود این که در شش ماه گذشته بازار از ثبات قیمتی برخوردار بوده، ولی باز هم عرضه کنندگان مواد غذایی و ارائه دهندگان خدمات آرایشگاهی بیشترین میزان تخلفات صنفی را ثبت کرده‌اند.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – اقتصادی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.