میزان رضایتمندی کلی کاربران از تلفن‌های همراه مشخص شد

۱فروردین ۱۳،

میزان رضایتمندی کلی کاربران از تلفن‌های همراه مشخص شد

میزان رضایتمندی کلی کاربران از تلفن‌های همراه مشخص شد

میزان رضایتمندی کلی کاربران از گوشی‌های هوشمند در مجموع از بین ۱۰۰۰ امتیازی که در نظر گرفته شده بود ۷۹۶ درصد بوده است.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، سلولار – نیوز نوشت : به دنبال ارتقا کیفی نسل تازه گوشی‌های وارد شده به بازار جهانی، میزان رضایتمندی کاربران آمریکایی از تلفن‌های همراه به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است و مرکز تحقیقاتی J.D. Power and Associates اعلام کرده که بیشترین رضایتمندی مربوط به قابلیت‌های داخلی، کارآمدی و نرم‌افزار گوشی‌ها می‌شود.

این مطالعات برای مشخص شدن میزان رضایتمندی کاربران از گوشی‌های بی‌سیم قدیمی و همچنین نسل تازه گوشی‌های هوشمند طی یک سال قبل انجام شد،البته باید توجه داشت که میزان رضایتمندی در بخش‌های مختلف سنجیده شد.

این طور که نتایج این مطالعات نشان داد، میزان رضایتمندی کلی از تلفن‌های همراه معمولی و قدیمی درمجموع ۲۹ درصد بوده است، میزان رضایتمندی از آسانی در به کار گیری ابزارهای داخلی ۲۶ درصد، رضایتمندی از طراحی فیزیکی گوشی ۲۴ درصد و میزان رضایتمندی از قابلیت‌ها و کاربردهای داخلی آن ۲۱ درصد گزارش شده است.

همچنین در بخش گوشی‌های هوشمند میزان رضایتمندی کاربران از اجرای برنامه‌ها ۳۳ درصد، طراحی فیزیکی ۲۳ درصد، قابلیت‌ها ۲۲ درصد و آسانی در استفاده از قابلیت‌ها هم ۲۲ درصد گزارش شد.

این بررسی نشان داد که در مجموع از بین ۱۰۰۰ امتیازی که در نظر گرفته شده بود میزان رضایتمندی کلی کاربران از گوشی‌های هوشمند ۷۹۶ درصد بوده است که این رقم نسبت به سال ۲۰۱۲ رشد ۲۲ امتیازی را نشان می‌دهد.
/۲۷۵۹/


اخبار راسخون / علم و فناوری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.