میزان شهریه خوابگاه دختران دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، گفت: شهریه خوابگاه دختران این دانشگاه، ترمی ۴۰۰ هزار تومان است.

دکتر فرانک موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به وضعیت مطلوب خوابگاه دختران این دانشگاه، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برای دختران یک خوابگاه مجهز با تمامی امکانات روز دارد.

وی افزود: این خوابگاه که در ۵۰۰ متری دانشگاه قرار دارد در فضایی با موقعیت عالی و در قالب ۴ بلوک با ظرفیت ۷۰۰ نفر احداث شده است.

این مقام مسئول به امکانات این خوابگاه دانشجویی اشاره کرد و گفت: وجود نمازخانه، کتابخانه، سالن مطالعه، سالن کامپیوتر و اینترنت، بوفه، سالن تربیت بدنی و همچنین حضور مستمر پزشک، روانشناس و کارشناس دینی از جمله ویژگی‌های قابل توجه خوابگاه دختران وابسته به دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه می‌باشد.

موسوی تصریح کرد: برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء با حضور امام جماعت که با همکاری دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد صورت می‌گیرد از دیگر برنامه‌های روزانه خوابگاه این دانشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اخیرا پذیرش‌های این دانشگاه بیشتر به صورت گزینش افراد بومی است، تصور ما این بود که شاهد ریزش متقاضی استفاده از خوابگاه باشیم، اما اینگونه نشد و وجود چند رشته خاص دانشگاه آزاد کرمانشاه که پذیرش غیر بومی زیادی داشت، باعث شد که هم اکنون ظرفیت این خوابگاه تقریبا تکمیل شود.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه، گفت: دانشجویان پسر این دانشگاه می‌توانند برای بهره‌مندی از خوابگاه به خوابگاه‌های خودگران که تحت نظارت دانشگاه رازی هستند، مراجعه کنند.

موسوی شهریه خوابگاه دختران وابسته به دانشگاه آزاد کرمانشاه را مبلغ ۴۰۰ هزار تومان برای هر نیسمال تحصیلی عنوان کرد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.