میزان قسط پنجم مسکن ویژه تهرانسر

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

قسط پنجم هر واحد مسکن ویژه تهرانسر مبلغی معادل ۴۰ تا ۴۵ میلیون تومان تعیین خواهد شد که قبل از تحویل واحد از پیش خریداران دریافت می گردد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار مهر، اقساط مسکن ویژه تهرانسر در ۵ مرحله دریافت می گردد که با توجه به شرایط دریافت اقساط و تعیین قیمت هر واحد قسط پنجم پرداختی از سوی متقاضیان مبلغی معادل ۴۰۰ الی ۴۵۰ میلیون ریال قبل از تحویل واحد خواهد بود.

تاکنون موعد پرداخت دو قسط ۲۰۰ میلیون ریالی که باید در اول خردادماه و آخر تیرماه پرداخت می شد به پایان رسیده است و موعد پرداخت قسط سوم تا ۷ شهریورماه است که بر این اساس متقاضیانی که این اقساط را پرداخت نکنند از پروژه حذف می شوند.

در مجموع تاپایان شهریورماه امسال باید سهم آورده متقاضیان به ۶۰ میلیون تومان افزایش پیدا کند ضمن آنکه هنوز زمان پرداخت سررسید ۲۰۰ میلیون ریالی قسط چهارم اعلام نشده است.

براساس این گزارش همزمان با تحویل واحد به متقاضی طبق دستورالعمل ثبت نام معادل ۳۰ درصد از بهای کارشناسی قدرالسهم عرصه مربوط به هر واحد دریافت می گردد و مابقی قیمت تمام شده واحد مسکونی با در نظر گرفتن ۷۰ درصد بهای کارشناسی زمین به صورت اقساط ماهیانه ۱۰ ساله با مبلغ هر قسط حدود ۱۰ میلیون ریال تعیین شده است.

منبع: خبرگزاری مهر



آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.