میزبانی تهران در اجلاس غیرمتعهدها بیانگر شکل‌گیری مقاومت جهانی علیه آمریکا است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت روز بسیج اصناف در جمع خبرنگاران درباره برگزاری اجلاس عدم تعهد در تهران گفت: انتخاب ایران به ریاست اجلاس غیرمتعهدها نشان داد یک مقاومت جهانی علیه آمریکا و صهیونیسم شکل گرفته است که حتی دولت ها هم در آن سهیم هستند.

نقدی به کارشکنی های آمریکا برای عدم حضور مقامات در این اجلاس اشاره کرد و گفت:  آمریکا به جای کارشکنی و فشار به این و آن که به اجلاس بیایند یا نیایند، اصل اینکه اکثریت کشورهای دنیا ایران را به ریاست اجلاس انتخاب کردند را بپذیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: این فشارها در حالی اعمال می شود که بسیاری از دولت ها با رأی‌شان به ریاست ایران ثابت کردند دوست دارند خلاف جریان آمریکا و صهیونیست ها حرکت کنند.

بنابراین گزارش، مراسم گرامیداشت شهید صادق امانی و روز بسیج اصناف امروز با حضور فعالان سیاسی و رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

در این مراسم سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین از مستند شهید صادق امانی رونمایی کرد.

نقدی در این مراسم طی سخنانی به نبرد اقتصادی دشمنان علیه ایران پرداخت و گفت: امروز طبق فرمایش رهبر انقلاب ما در جنگ اقتصادی با استکبار به سر می بریم و این آخرین تیر ترکش دشمن است و بعد از این وارد فضای جدیدی می‌شویم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اصناف نقش بسیار تعیین کننده‌ای در این جنگ اقتصادی دارد ضمن انکه ما باید دست تولید کنندگان ایرانی را بگیریم و بازار را بر روی کالاهای خارجی ببندیم و همچنین از رکود ثروت‌ها جلوگیری کنیم.

نقدی در عین حال گفت: : بازار می‌تواند نقش اساسی را در مهار گرانی و تورم داشته باشد و اینکه سود اصلی به تولید کننده برسد نه واسطه‌ها.

وی گفت:  البته نباید اقتصاد مقاومتی را همان اقتصاد ریاضتی غرب دانست.

نقدی همچنین با اشاره به شخصیت شهید امانی گفت: شهید امانی اهل وفای به عهد و رعایت حدود الهی بود و ما باید این شهید را الگوی خود قرار دهیم.

همچنین در این مراسم سرهنگ کریمی رئیس سازمان بسیج اصناف یادو خاطره شهید صادق امانی را گرامی داشت.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.