میزبانی جام جهانی به آلمان مشکوک بود

سپ بلاتر، رئیس فیفا، اعلام کرد ممکن است اعطای میزبانی جام جهانی ۲۰۰۶ به آلمان به دلیل مسائل پشت پرده اتفاق افتاده باشد.

رئیس سوئیسی فیفا اعلام کرد که یکی از اعضای فیفا که در رای گیری میزبان جام جهانی حق رای داشت، در زمان رای گیری سالن را ترک کرد و معتقد است شک نکردن به این موضوع، از روی سادگی اش بوده است.

او در گفتگویی گفت:” ممکن است میزبانی جام جهانی فروخته شده باشد. فکر می کنم در مورد جام جهانی ۲۰۰۶ این اتفاق رخ داد، وقتی که یکی از اعضا در آخرین لحظات سالن را ترک کرد؛ به این ترتیب به جای اینکه رای گیری ۱۰-۱۰ شود، ۱۰-۹ به نفع آلمان شد.

خوشحالم که رای تعیین کننده به من تعلق نداشت. شاید من در آن زمان زیادی ساده بودم. نمی خواهم کسی را متهم کنم. تنها اتفاقی که رخ داد را تعریف کردم.”

این اظهارات بلاتر با واکنش تند مسئولان فدراسیون فوتبال آلمان روبرو شد.

هلموت ساندروک، دبیر کل فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد بلاتر می خواهد با این اظهارات، اذهان را از ماجرای رشوه گیری ژائو هاوه لانژ منحرف کند.

بلاتر همچنین اعلام کرد یکی از روسای فدراسیون های فوتبال که نامی از آن نبرد، قصد داشت در سال ۱۹۸۶ به او رشوه بدهد.

” زمانی که من دبیرکل فیفا بودم، رئیس فدراسیون یکی از کشورها نزد من آمد و تلاش کرد به من رشوه بدهد. در آن زمان مرحله حذفی رقابت های جام جهانی ۱۹۸۶ در جریان بود. این اتفاق همین جا در مقر فیفا رخ داد.

او نزد من آمد و گفت خیلی خوب می شود اگر داور به سود ما سوت بزند. او یک پاکت که ۵۰ هزار دلار در آن به من داد و من آن را به حسابدار مان دادم.

ما حسابی به نام او (فرد رشوه دهنده) باز کردیم و پول را به آن حساب ریختیم و بعد از مدتی به او جریان را گفتیم. از آن پس کسی به من پیشنهاد رشوه نکرد.”

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۸۸ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , جام جهانی, میزبانی جام جهانی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.