میزبانی فرهنگسرای نیاوران از نمایش مذهبی ˝بانوی غربت نشین˝

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

به مناسبت ایام فاطمیه؛

نمایش مذهبی ˝درب ،آتش ،سجده و شهادت˝ (بانوی غربت نشین) به نویسندگی و کارگردانی محسن رشیدی، از سه شنبه ۲۶ فروردین ماه، ساعت ۱۶ در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران؛ این نمایش در قالب راویگری به روی صحنه می‌رود و داستان چندی از مصیبت‌های وارد شده به بانوی دو عالم را به تصویر می‌کشد. در این نمایش که از بستن دست حضرت علی(ع) آغاز و تا رسیدن حضرت فاطمه زهرا(س) به کوچه و بردن او برای رضایت و به وجود آمدن باب الدق و تا شهادت خانم فاطمه زهرا (س) ادامه می‌یابد…

در این نمایش محسن رشیدی، ابراهیم مکتبی، جعفر شیرازی، حسن قنبری، محمد قجوری، حسین فلاحتی، مهدی حسوبی، امیرحسین نوبندگانی، بهنوش مرادی، نرگس ترابی، فائزه نوبندگانی، سهیلا محمدی، مائده حسوبی، رها شیری، کیمیا اقبالی، فاطمه قلخانباز، غزاله محمدی، علی سلیمانی و هنرمند خردسال هستی نقش‌آفرینی می‌کنند. محسن رشیدی راوی این اثر نمایشی و یاسر زارعیان و محمد باقری مداحان این نمایش هستند.

گفتنی است، نمایش مذهبی “درب ،آتش ،سجده و شهادت” (بانوی غربت نشین)  به مدت سه روز ساعت ۱۶ تا پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران، به روی صحنه می‌رود.

حضور عموم برای تماشای این نمایش آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین اخبار
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.