میلاد دخت پیامبر در شبکه سه سیما

۱۰اردیبهشت،

شبکه سه سیما به منظور گرامیداشت مقام زن و روز معلم برنامه های متنوعی تدارک دیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما؛ همزمان با سالروز گرامیداشت روز زن برنامه ” خنده بازار ” چهارشنبه یازدهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این برنامه که در گروه اجتماعی شبکه سه سیما تولید می گردد؛ با هدف ایجاد لحظاتی شاد و مفرح، به بیان نقدهای اجتماعی و ارتقاء نقد پذیری میان مخاطبان خود می پردازد. بخش های این مجموعه عبارتند از  هواپیما ، باور نکردنی و …
همچنین برنامه “ویتامین ۳”  کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی علی زاهدی، چهارشنبه و پنجشنبه با نگاهی به ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام ا… علیها و گرامیداشت روز زن  و شهادت استاد مطهری  و روز معلم تدارک دیده شده است.
برنامه “ترنم باران” به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام ا… علیها چهارشنبه یازدهم اردیبهشت ماه به کوشش گروه فرهنگ و معارف سیما از شبکه سه سیما پخش می گردد. در این برنامه کارشناسانی چون حجج الاسلام ماندگاری، الهی منش، سرکار خانم دکتر رحیمی و دکتر لاریجانی به وظایف و شرایط متعالی زن و مادر بودن ، ام ابیها بودن و ولادت آن حضرت اشاراتی خواهند داشت.
کلامی با عزیز، زندگینامه، معرفی کتاب ، قاب عکس، روز های عاشقی، گپ خودمانی، حدیث،  امام دل ها از جمله بخش های این برنامه خواهد بود.
همچنین مستند ” یادها ” به تهیه کنندگی: سعید عباسی در دو قسمت ۳۰ دقیقه‌ای به بررسی خدمات متقابل ایران و اسلام از نگاه شهید  مطهری و ارتباط آن به مباحث امروز  می پردازد.
برنامه ” سمت خدا ” به تهیه کنندگی: عبدالمجید رکنی به صورت زنده چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۱۳:۳۰ به میلاد مسعود حضرت فاطمه سلام ا… علیها می‌پردازد. در این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری کاشانی به تحلیل سیره آن حضرت خواهد پرداخت. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.