میلاد نوری: ابراهیم‌زاده قبلا امتحانش را پس داده است/ امیدوارم این هفته بازی کنم

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – میلاد نوری هافبک بازیساز راه آهن قبل از بازی با استقلال مصدوم شد و غیبت او یکی از دلایل شکست‌های این تیم تهرانی در چند بازی اخیر بود.

نوری در گفت‌وگو با خبرآنلاین شرایط فعلی خودش را مناسب توصیف کرد و در مورد بازگشت به میادین فوتبال گفت: «خوشبختانه وضعیت بهتری دارم و اگر شرایط مهیا باشد امیدوار هستم که بازی این هفته برسم. البته هنوز در تمرینات گروهی شرکت نکرده‌ام ولی دوست دارم بسیار زود به ترکیب راه آهن برگردم و به این تیم کمک کنم. پزشکان هم در این مدت تلاش کردند تا بتوانم هر چه زودتر به شرایط بازی برسم.»

نوری در خصوص نتایج ضعیف راه آهن در هفته‌های اخیر افزود: «قبول دارم که ۴ شکست پیاپی اصلا خوب نبود ولی در ۲ بازی به طور صددرصد به اشتباهات داوری باختیم  و این موضوع تاثیر منفی خودش را نشان داد. با این حال فکر می‌کنم تساوی در اصفهان نتیجه خوبی بود و متوقف کردن پرافتخارترین تیم لیگ برتر می‌تواند شرایط روحی تیم ما را تغییر دهد.»

در چند هفته اخیر بحث تغییرات در کادرفنی راه آهن شنیده شد ولی نوری در این خصوص خاطرنشان می‌کند: «من فکر نمی‌کنم این کار منطقی باشد. منصور ابراهیم‌زاده در سال‌های قبل امتحانش را پس داده است و یک مربی کاربلد است. به هر حال راه آهن از لحاظ کادرفنی و بازیکن دچار تغییر شد و ما نیاز به زمان داریم.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.