مینی کوپر ۲۰۲۴ را دیده‌اید؟

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

پرشین خودرو: محصول جدید شرکت خودروسازی مینی اگرچه درست مانند اسمش سایز کوچکی دارد ولی تردید نکنید در حد و اندازه‌های یک سوپراسپرت کارایی دارد.

به گزارش ممتازنیوز، مینی کوپر کانتری من مدل ۲۰۲۴ با و جود ظاهر کوچک و کامپکت خود به طور شگفت انگیزی کاربردی با تجهیزات کامل است. کانتری من جدید نمایی از یک SUV کامپکت است . اگر یک خودرو مینی با فضای زیاد می خواهید کانتری من ۲۰۲۴ گزینه مناسبی است.

سه سطح کارکرد برای کانتری من در نظر گرفته شده است. هر دو گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک kنیز برای انتخاب وجود دارد.

فضای داخلی دنست با راین خودرو شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. با وجود ظاهر کامپکت خارجی این خودرو با فضایی مشابه یک خودروی سدان در قسمت بار مواجه هستید و با خواباندن صندلی های عقب به فضای بار افزوده نیز خواهد شد.

به گزارش بازار خبر، از لحاظ امنیت کانتری من مدل ۲۰۲۴ هنوز تست های تصادف را انجام نداده است. اما تجهیزات استاندارد امنیتی را برای رانندگان و سرنشینان ارائه کرده است. مدل سال گذشته همین خودرو بالاترین رتبه امنیت ۱۱HS را کسب کرده است.

مانند دیگر مدل های کوپر ، کانتری من هم ترکیبی از بازه وسیعی از تجهیزات در ترکیب با ظاهری زیبا و خاص است. بسیاری از قابلیت های این خودرو به آپشن های لوکس با تکنولوژی بالا قابل ارتقا است.

مشخصات
موتور: توربو ۱٫۶ لیتری I4
توان: ۲۰۱ اسب بخار
سیستم انتقال قدرت: گیربکس ۶ سرعته دستی و اتوماتیک (۲ دیفرانسیل)
شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر:  ۶٫۶ ثانیه
حداکثر سرعت:  ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت
ظرفیت: ۵ نفر
مصرف سوخت: ۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر شهری / ۶٫ ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر در جاده‌ای
قیمت پایه : ۹۰۰٫ ۳۴ دلار


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.