میوه های فراموش شده + عکس

به گزارش سه نسل به نقل ازممتازنیوز، ، تا به حال مطالبی در مورد میوه های عجیب منتشر شده است که در آن به تعدادی میوه بسیار نایاب با شکل های عجیب اشاره شده بود. این بار به سراغ میوه هایی رفته ایم که شاید ظاهری عجیب نداشته باشند اما در بیشتر دنیا فراموش شده هستند و کمتر ازآن ها استفاده می شود.

“Ackee “

این میوه به صورت بومی در مناطقی از جامائیکا پیدا می شود و این روزها به هر دلیلی زیاد ازآن استفاده نمی شود. خوردن این میوه به تجربه بسیار زیاد نیاز دارد چرا که تنها ماده زرد رنگی که در هسته آن وجود دارد قابل خوردن است. اگر از باقی میوه استفاده کنید دچار بیماری های خاصی مانند حالت تهوع خواهید شد. این میوه سرشار از ویتامین A و پروتئین است.

“میوه هیولا”

یکی از میوه های عجیب دنیا “میوه اژدها” است که نباید آن را با میوه هیولا اشتباه بگیریم. این میوه بسیار خوشمزه است و بومی مناطق جنوبی مکزیک و پاناما است. پوست سخت این میوه از هسته مرکزی خوشمزه ان محافظت می کند. این میوه شباهت زیادی به ذرت دارد و بوی بسیار ناخوشایندی می دهد. بوی بد این میوه حاصل از پوست سخت آن است.

“Urucu”

این میوه از جمله میوه های عجیب منطقه آمازون است و شباهت زیادی به خرچنگ ها دارد. البته برای رسیدن به قسمت خوشمزه باید پوست آن را جدا کنید و در داخل آن هسته هایی به رنگ قرمز دیده می شود که منابع غنی از ویتامین ها هستند. در گذشته از این میوه استفاده بسیار زیادی می شد.

“Ugli”

با کمی تغییر دادن حروف این میوه در زبان انگلیسی می توان از آن به نام میوه زشت یاد کرد. البته در واقعیت نیز یک میوه زشت به حساب می آید. این میوه از خانواده مرکبات است و شباهت بسیار زیادی به گریپ فروت و نارنگی دارد. این میوه نیز از جمله میوه های بومی جامائیکا است.

“Noi-na”

این میوه که به “سیب شکری” نیز معروف است بومی منطقه تایلند است. این میوه در رنگ های زرد و سبز وجود دارد و به سبک گریپ فروت خورده می شود. نکته جالب در مورد این میوه شیرین بودن آن و همچنین نحوه جداشدن آن است. این میوه به راحتی به قسمت تبدیل می شود.


جدیدترین مطالب تفریح و سرگرمی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.