میوه های گران و ارزانی که شب یلدا استفاده می شوند

میوه‌ های شب یلدا

ممتاز نیوز – رییس اتحادیه میوه و سبزی گفت : در آستانه شب یلدا قیمت میوه نسبت به گذشته تغییری نداشته اما هندوانه و موز با نوسان قیمت جزئی مواجه شده اند.

سید حسین مهاجران در خصوص آخرین وضعیت قیمت میوه در آستانه شب یلدا اظهار کرد : قیمت میوه نسبت به گذشته تغییری نداشته و فقط هندوانه با قیمت هر کیلو ۸۰۰ تا ۸۵۰ تومان با کاهش و موز با قیمت هر کیلو ۳هزار و پانصد تا ۴ هزار و پانصد با افزایش قیمت روبه رو شده اند و پیش بینی می شود در اوایل دی ماه و پس از شب یلدا قیمت موز نیز متعارف شود و هر کیلو موز ۲هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار پانصد تومان به فروش برسد .

گران‌ترین و ارزان‌ترین میوه‌ های شب یلدا

وی ادامه داد : قیمت هر کیلوگوجه فرنگی گلخانه ای ۲هزار تا ۳ هزار تومان ، بوته ای ۶۰۰ تا ۲هزار تومان ، خرمالو کنی ۴هزار تا ۵ هزار تومان ، خرمالو شمال ۲ هزار تا ۳ هزار تومان ، خیار بوته ای و درختی ۲هزار تا ۳هزار تومان در آستانه شب یلدا ارزیابی می شود .

گران‌ترین و ارزان‌ترین میوه‌ های شب یلدا

مهاجران تصریح کرد : قیمت پرتقال شمال کیلویی ۶۰۰ تا هزار و پانصدتومان ، نارنگی شمال هزار تا ۲ هزار پانصد تومان ، انگور بی دانه قرمز ۵ هزار تومان ، بی دانه سفید ۴ هزار و پانصد ، انگور شاهرودی ۲ هزار و پانصد تا ۳هزار و پانصد تومان است .

مهاجران در پایان گفت : در آستانه شب یلدا میوه هایی مانند سیب قرمز معادل هر کیلو ۴ هزار تومان ،سیب سفید ۴هزار تومان و درجه دو آن هزار و پانصد تا ۲هزار تومان به فروش می رسد .

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.