می‌توان به گیشه امیدوار بود/ تغییر عمده در ˝فصل فراموشی فریبا˝

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

عباس رافعی معتقد است؛ فیلم هایی که در سال ۹۲ ساخته شدند، فیلم های تجربی و شخصی بوده است.

عباس رافعی در گفت و گو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین در خصوص تغییرات حاصل شده بر روی فیلم “فصل فراموشی فریبا” گفت: بعد از جشنواره فیلم فجر در نسخه ای که برای مخاطبان اکران شد، تغییراتی را انجام دادم و پلان هایی را برای معرفی بهتر شخصیت فریبا اضافه کردم. در طول جشنواره فیلم را به همراه مردم دیدم و از بازخوردهای مختلفی که گرفتم به این نتیجه رسیدم که باید شخصیت را برای مردم بهتر تعریف کنم به همین سبب پلان هایی را از قبل گرفته بودم و برای اکران عمومی نسخه ای متفاوت تر از جشنواره فیلم فجر را آماده کردم.

رافعی دربارهٔ پیش بینی اش از وضعیت سینمای ایران در سال تازه گفت: فیلم هایی که امسال با آن مواجه شدم نسبت به سال قبل متفاوت تر بود و می تواند تماشاچی را امیدوارتر کند اما نسبت به خود مقوله سینما هنوز حرف ها و نقدهایی وجود دارد. قالب تولیدات سال ۹۲ که در جشنواره فیلم فجر دیدیم شخصی و تجربی بود و این فیلم ها شاید بتواند در گیشه موفق عمل کند و مخاطب ارتباط برقرار کند.

عباس رافعی دربارهٔ مهمترین آرزویش در سال ۹۳ گفت: امیدوارم سینمای ایران جهانی تر از این شود و هویت و فرهنگ ایرانی را به جهانیان معرفی کند.

لازم به یادآوری است؛ “فصل فراموشی فریبا” روایت داستان زنی است که قبل نامتعارفش سایه بر روی زندگی عاشقانه اش انداخته و تلاش وی برای فرار از این قبل سرنوشت نافرجامی را برای او رقم می زند. ساره بیات، امین زندگانی، شهین تسلیمی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.