می‌خواهم دومین قهرمانی با استقلال را تجربه کنم/ به خاطر قلعه‌نویی برگشتم

هاشم بیک زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت حضورش در تیم فوتبال استقلال و آینده این تیم در دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: متاسفانه دو سال پیش با اینکه قهرمان شده بودیم با تلخی از استقلال جدا شدم و با نظر قلعه نویی به تیم سپاهان رفتم. بنابراین وقتی قلعه نویی به استقلال بازگشت من هم دوست داشتم برگردم در واقع اول به خاطر قلعه نویی و بعد استقلال به این تیم بازگشتم.

وی درهمین خصوص افزود: بنابراین وقتی قلعه نویی به استقلال بازگشت من هم دوست داشتم برگردم در واقع اول من به خاطر قلعه نویی و بعد استقلال به این تیم بازگشتم. طی این مدت نیز هواداران استقلال می گفتند که چرا از استقلال جدا شده ام بنابراین دوست داشتم که با حضور قلعه نویی به این تیم بازگردم.

هافبک تیم فوتبال استقلال ضمن تشکر از رحیمی، مدیر عامل باشگاه سپاهان، تصریح کرد: فکر می کنم قلعه نویی به بازی من اعتقاد دارد بنابراین همه سعی خود را می کنم تا با بازی در استقلال چهارمین قهرمانی خود در رقابتهای لیگ برتر و دومین قهرمانی با تیم استقلال را تجربه کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پیش از بازگشت به استقلال قرار بود پرسپولیسی شوی، گفت: پیش از شروع لیگ یازدهم هیچ پیشنهادی از تیم پرسپولیس نداشتم اما فصل قبل از آن کاشانی، مدیر عامل وقت پرسپولیس با من مذاکره کرده بود و حتی تا آستانه امضای قرارداد با پرسپولیس نیز پیش رفتم اما در آن زمان سپاهانی ها پیشنهاد بهتری داده بودند و ترجیح دادم که به سپاهان بروم و از این موضوع نیز خوشحالم چون یک قهرمانی دیگر را نیز این بار با سپاهان تجربه کردم.

بیک زاده با اعلام اینکه اگر استقلال به حاشیه نمی رفت، می توانست در رقابتهای لیگ برتر قهرمان شود، گفت: خوشحالم از اینکه فرصت کار کردن دوباره با قلعه نویی را پیدا کرده ام. در فصل پیش رو انتظارات هواداران استقلال از قلعه نویی و تیم بالا رفته است ، اعتقاد دارم که وی می تواند بر مشکلات موجود حتی مشکلات مالی باشگاه نیز غلبه کند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.