می‌خواهند با تحریم‌ ما را از پای در بیاورند/با استان خوزستان می‌توان حماسه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ایجاد کرد

۱۳خردادماه،

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با استفاده از ظرفیت جوانان و استعدادهای طبیعی موجود در کشور باید حماسه‌آفرینی کنیم تا تودهنی محکمی به دشمنان بزنیم.

به گزارش ممتازنیوز؛ سعید جلیلی دوشنبه شب در جمع مردم عین دو اهواز، اظهار کرد: باید از تمام ظرفیت‌های موجود کشور ‌‌نهایت بهره را ببریم.

وی با اشاره به واردات محصولات کشاورزی گفت: ۱۱ میلیارد دلار محصولات کشاورزی از قبیل، گندم، شکر، دانه‌های روغنی و چیزهای دیگر وارد کردیم در صورتی که همه این‌ها را می‌توانیم در خوزستان تولید کنیم چرا نباید این پول‌ها در جیب کشاورزان خوزستانی برود؟

استفاده از ظرفیت صیادی

جلیلی افزود: اگر این ارز‌ها را در خوزستان خرج کنیم آن وقت می‌توانیم این استان را به عنوان الگو برای تمام کشور معرفی کنیم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه به ظرفیت‌های موجود در استان خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: صیادی نیز یکی از ظرفیت‌هایی است که می‌توان از آن برای اشتغال جوانان عزیز خوزستانی استفاده کرد.

مسئولان برادران مردم می باشند

وی به تصویب بودجه‌های کشاورزی اشاره کرد و گفت: این بودجه کاملا کنار گذاشته شد در صورتی که می‌شد برای رونق کشاورزی خوزستان استفاده کرد.

این جانباز دفاع مقدس با بیان اینکه بر اساس آموزه‌های قرآنی مسئولان برادران مردم می باشند تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی ما نباید طوری باشند که وقتی کشاورز خوزستانی برای انجام کاری مراجعه می‌کند تازه اول بدبختی‌اش باشد.

استفاده از استعدادهای جوانان خوزستانی

وی تاکید کرد: چرا گندم وارداتی را با قیمت ۱۲۰۰ تومان به کشور وارد می‌کنیم ولی وقتی می‌خواهیم همین گندم را از کشاورز بخریم قیمت آن ۵۰۰ تومان می‌شود.

جلیلی اضافه کرد: از استعدادهای همین جوانان خوزستانی مانند دوران دفاع مقدس می‌توان استفاده کرد و مجتمع‌های کشاورزی را در اختیارشان گذاشت تا اشتغالزایی صورت گیرد.

مایه افتخار و عزت ایران اسلامی

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ادارات دولتی ما نباید مانع مردم شوند بلکه باید خدماتی را که مردم لازم دارند را به آن‌ها ارائه دهند.

وی متذکر شد: اگر از این ظرفیت‌های موجود استفاده شود خوزستان طوری می‌شود که مایه افتخار و عزت ایران اسلامی خواهد شد‌‌ همان طور که در دوران دفاع مقدس این گونه بوده است.

ایجاد حماسه اقتصادی

جلیلی اضافه کرد: خوزستان مشکلات بسیاری از جمله آب و گرد و غبار را دارد که برخورداری از آن و رفع مشکلات جز ملزومات اولیه‌ای است که دولت‌ها باید برای مردم این خطه فراهم سازند.

وی گفت: باور من این است که هر کسی را مردم به عنوان رئیس جمهور انتخاب کردند باید از فردای انتخابات، کلید ایجاد حماسه اقتصادی را بزند.

خوزستان مظهر حماسه‌ها

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: باید‌‌ همان طور که در دفاع مقدس حماسه آفرینی شد در ۴ سال آینده نیز با استفاده از ظرفیت جوانان و استعدادهای طبیعی موجود در کشور حماسه آفرینی کنیم تا تو دهنی محکمی به دشمنان بزنیم زیرا آن‌ها می‌خواهند با ابزارهای مانند تحریم‌ها ما را از پای در بیاورند.

وی اظهار کرد: امام باور داشت که می‌توان این حیات طیبه را انجام داد و مانند دوران دفاع مقدس ظرفیت‌های موجود را به کار بگیریم که اگر این کار‌ها صورت بگیرد دوباره خوزستان مظهر حماسه‌ها خواهد شد.

جلیلی گفت: با استان خوزستان می‌توان علاوه بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، حماسه فرهنگی نیز ایجاد کرد.

منبع: فارس


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.