ناتمام ماندن سخنان ناصر تقوایی در مراسم تقدیر خودش !

ممتازنیوز:

2013 12 19 23 47 51

مراسم تقدیر از ناصر تقوایی پنجشنبه شب در زادگاهش با ناتمام گذاشتن سخنان این فیلمساز آبادانی همراه شد.

این مراسم با حضور جمعی از فیلمسازان آبادانی داور جشنواره سینماحقیقت، مسئولان این جشنواره، مستندسازان و جمعی از هنردوستان آبادان در سینما نفت آبادان برگزار شد.

پس از این که ناصر تقوایی لوح خود را از داریوش ارجمند دریافت کرد پشت تریبون حاضر شد تا با جمع سخن بگوید، اما صحبت‌های سازنده‌ «ناخدا خورشید» ناتمام باقی ماند. مجری اصرار کرد به دلیل ضیق وقت، «استاد تقوایی» سخنانش را قطع کند و برنامه را به پایان رساند که این درخواست با اعتراض تماشاگران همراه شد.

داوران آبادانی در این مراسم از پنج فیلم جشنواره سینما حقیقت تقدیر کردند.

تقوایی دو روز پیش نیز در مراسم اختتامیه جشنواره سینماحقیقت در تالار وحدت تهران تقدیر شد.

سینماگران و هنرمندان مهمان جشنواره حقیقت در آبادان، علاوه بر برگزاری این مراسم با حضور در گلزار شهدا، به شهدای دفاع مقدس این شهر و شهدای سینما رکس آبادان ادای احترام کردند.

یکی از مستندسازان پیشنهاد داد یکی از بخش‌های جشنواره سینما حقیقت سال آینده به این شهدا اختصاص پیدا کند.

محمد مهدی طباطبایی‌نژاد مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، حبیب ایل‌بیگی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، سیدحسین ده‌دشتی، نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی، جعفر صانعی مقدم به همراه مستندسازانی چون علی‌محمد قاسمی، مهرداد اسکویی، لقمان خالدی، مرتضی پایه‌شناس، عباس امینی، الهام حسین‌زاده، فرهاد مهران‌فر، ناصر صفاریان، امیر شهاب رضویان و … در گلزار شهدای آبادان حضور داشتند.

در دو روز گذشته منتخب فیلم‌های جشنواره سینماحقیقت در سینما نفت آبادان با داوری فیلمسازان آبادانی به نمایش درآمد و عصر ۲۸ آذر مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان آن برگزار شد.

ذره بین : یکی رو دعوت میکنن ازش تقدیر کنن بعد میگن وقت نداریم بسه دیگه برو خونت!

ایسنا


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.