“ناتوی فرهنگی غرب” ؛ آرش بی خدا یا شاهین نجفی؟

اواسط دهه ۸۰ فردی با نام آرش هنرور شجاعی که بعدها به آرش بی خدا معروف شد ماموریت خود را ابتدا در سفارت آلمان در تهران و سپس فضای مجازی آغاز کرد.
آرش بی خدا که کودکی و نوجوانی خود را در آلمان گذرانده و دوباره به ایران بازگشته بود به عنوان حلقه اتصال جریان ضد اسلام شاخه دین گریز آلمان و بازوهای اجرایی تبلیغات ضد اسلامی در تهران انتخاب می شود تا طرح اسلام ستیزی و اسلام گریزی در محل سفارت آلمان در تهران کلید بخورد.
آرش بی خدا به عنوان مدرس فعالیت خود را در سفارت آلمان و برای افراد متقاضی مهاجرت به این کشور آغاز می کند تا گام به گام و مرحله به مرحله حوزه فعالیت او گسترده تر شود.آرش بی خدا با حمایت مالی و پشتیبانی فنی عناصری ناشناس سایتی را راه اندازی می کند و تبلیغات ضد اسلامی خود را از سفارت آلمان در خیابان فردوسی به سطح فضای مجازی می برد.
همزمان با اجرای طرح پروژه اسلام ستیزی در سفارت آلمان و در سطح فضای مجازی گروه های ضد دین که خوراک فکری خود را از آن سوی مرزهای ایران اسلامی می گرفتند وارد تشکیلات حزبی و ساختاری دفتر تحکیم وحدت شدند.در همان اوقات بود که فردی با نام شاهین نجفی در قالب یک عنصر خنثی اما کاملا هدف دار فعالیت خود را در کنار افرادی همچون امیر عباس فخرآور اما در حوزه تخصصی خود آغاز کرد.شاهین نجفی عمدتا در تشکیلات ساختاری حزب مشارکت نمی کرد اما نقشی فعال در قالب یک عنصر پوششی داشت.
شاهین نجفی در ۶ سالگی پدر خود را از دست داد و در زمان نوجوانی هم به دلیل اعتیاد برادرش ضربات روحی شدیدی متحمل شد تا راه را هم گم کند.در جریان فعالیت در دفتر تحکیم وحدت بود که این عنصر خود فروخته با دنیای موسیقی آشنا و یک گروه موسیقی زیر زمینی تشکیل داد.هنجار شکنی های این فرد سبب شد تا بعد از مدتی ممنوع الصدا شود و فعالیت او در شاخه موسیقی به حالت تعلیق در بیاید.
البته شاهین نجفی از ابتدا هم فردی هنجار شکن بود و بارها به همین خاطر در محیط جامعه و دانشگاه توبیخ شد تا اینکه به خاطر فعالیت های ضد ارزشی از دانشگاه هم اخراج شد.
اخراج از دانشگاه و روحیه ضد ارزشی او سبب شد تا عوامل شناسایی افراد مستعد در مبارزات ضد اسلامی مستقر در سفارت آلمان او را کیس مناسبی برای اجرای اهداف خود تشخیص دهند و پس از آن بود که شاهین نجفی به عنوان یک استعداد بالقوه ضد دین به آلمان سفر کرد.
شاهین نجفی حالا در آلمان فعالیت های ضد اسلامی و اعتقادی محول شده به خود را رسمیت می بخشد و در مصاحبه با رادیو فردا عنوان می کند که “یک خدا ناباور است”.
گرایشات ضد دینی و در حقیقت ضد اسلامی خواننده موهن که با تفکرات القایی مارکسیستی هم در آمیخته بود باعث شد تا گروهی به نام “تپش ۲۰۱۲” در آلمان شکل بگیرد.استفاده از سبک موسیقی خشن و به کار بردن کلید واژه های مبتذل و مستهجن در متون آهنگ شاهین نجفی و عقده های درونی او سبب شد تا از این گروه در اواخر سال ۲۰۰۹ جدا شود.
با شعله ور شدن آتش فتنه ۸۸ شاهین نجفی به عنوان یار کمکی به تیم فتنه گران ملحق شد و این آغازی بر دور جدید فعالیت های ضد انقلابی او شد.
گروه های ضد انقلاب که در آن زمان با تمام بضاعت و امکانات وارد میدان جنگ با جمهوری اسلامی ایران شده بودند گروهی به نام “آنتی کاریزما” را تشکیل دادند و شاهین نجفی سردسته گروه موسیقی نوظهور فتنه شد.ایجاد فضای شایعه و تهمت با طرح قتل ندا آقا سلطان و تجاوز به زندانیان در کنار حمله به ارکان اجتماعی و سیاسی جمهوری اسلامی از جمله ولایت فقیه و قانون اساسی در دستور کار گروه موسیقیایی فتنه قرار می گیرد.حرمت شکنی عاشورای ۸۸ که با پاسخ قاطع ایرانیان متعصب به ائمه اطهار مواجه شد فاز حملات ضد انقلاب را به سمت توهین و ناسزا تغییر داد.
ارتباط حلقه از هم گسسته ضد انقلاب که بعد از حماسه ۹ دی سرخورده و درمانده شده بود موجب جبهه گیری شاهین نجفی در برابر برخی از حلقه های رقیب در جریان ضد انقلاب شد به طوری که در دعوای “امیر فخرآور ” خود صهیونیست خوانده و “احمد باطبی” و “محسن سازگارا” از لابی کنندگان مرتبط با مجلس و سازمان اطلاعاتی امریکا سیا، “شاهین نجفی” طرف سازگارا و باطبی و دیگر اعضای این حلقه را می گیرد.
از دیگر اعضای این حلقه مجتبی واحدی ، علیرضا نوری زاده ، علی افشاری ، فاطمه حقیقت جو، امیر حسین گنج بخش ، فریبا داوودی مهاجر، اکبر عطری و داریوش اقبالی بودند .
با همه این اوصاف و دعواهای بی پایان ضد انقلاب در اعمال سیاست های نخ نمای خود علیه جمهوری اسلامی ایران حالا ضد انقلاب با یک چالش دیگر مواجه می شود.
چند روز پیش بود که آهنگی سراسر موهن از سوی شاهین نجفی در سطح فضای مجازی پخش می شود ، آهنگی که احساسات مسلمانان و شیعیان و عاشقان اهل بیت (ع) را بر می انگیزد.حالا جریان ورشکسته فتنه که در زمین سیاسی شکست سختی خورده است زمین بازی را عوض کرده و سعی دارد با فضا سازی رسانه ای با اقدام توهین آمیز کالبد بی جان فتنه را جان دوباره ای ببخشد.
“سازمان ناتوی فرهنگی” با دستور به عمله های رسانه ای چون بی بی سی ، رادیو فردا ، رادیو اسرائیل و رسانه های مرتبط با سازمان مجاهدین ( منافقین ) سعی نمود به این پروژه وسعت و نفوذ بیشتری دهد .
شاهین نجفی در مصاحبه با شبکه دولتی بی بی سی فارسی با اعتراف ضمنی به ماموریتی که بر عهده اش گذاشته اند ،توهین به مقدسات را رسالت خود دانسته و با وقاحت تمام گفت: «من وقتی کاری را انجام می دهم به تبعات آن فکر نمی کنم و فقط رسالت خود را انجام می دهم !» شبکه بی بی سی فارسی با حمایت رسانه ای و تبلیغ برای این عنصر هتاک در اقدامی دیگر به تخریب علمای شیعه پرداخته و مقابله با حکم ارتداد را که پس از جریحه دار شدن احساسات میلیونها مسلمان و فتوای مراجع و علمای دینی اتفاق افتاد ، در دستور کار خود قرار می دهد .بی بی سی در حالیکه همه دنیا می دانند شاهین نجفی در آلمان زندگی می کند می گوید به دلایل پوششی نمی توانند محل اقامت و مصاحبه را بگویند.
صدای امریکا اما در برنامه ای با حمایت از این خواننده مرتد، ادعا می کند که شاهین نجفی قصد توهین به باور های دینی را نداشته است!
رادیو اسرائیل نیز پس از پوشش مکرر اثر ضد دینی شاهین نجفی ،ضمن حمایت گسترده از حرکت توهین آمیز این خواننده نسبت به مقدسات شیعه، صدور حکم ارتداد وی توسط مراجع تقلید را حرکتی افراطی می خواند و از انتقال وی به محلی نا معلوم در غرب آلمان خبر می دهد.
این در حالی است که “منوشه امیر” یهودی صهیونیست فعال نیز که ظاهرا از حرکت ضد اسلامی شاهین نجفی، خواننده شیطان پرست مقیم آلمان بسیار خشنود شده ، آمادگی خود را برای پذیرایی گسترده از وی در “اورشلیم” اعلام می کند.
اما در مقابل نیز محافل آلوده به نفاق و سرویس های اطلاعاتی نظیر شورای هماهنگی سبز (شامل مشارکتی ها، گروهک تروریستی منافقین و نهضت آزادی) و رسانه های آنها (کلمه، جرس، سحام نیوز، ندای سبز آزادی، رسا و…) در قبال هتاکی اخیر این ترانه خوان مبتذل، نه تنها حاضر نشدند در دفاع از مقدسات اسلامی که در ابتدا با نقاب آن، فتنه و آشوب سال ۸۸ را کلید زدند، کمترین سخنی بر زبان جاری سازند بلکه از او دفاع نیز کردند.

پایگاه اینترنتی اخبار روز- وابسته به طیفی از گروهک های لائیک مقیم آلمان- دیروز فاش کرد طیف هایی از اصلاح طلبان و گردانندگان سایت های جرس و کلمه به اپوزیسیون پیغام داده اند : ماجرای ترانه شاهین نجفی را مدیریت کنید!
پروژه ضدیت با دین و توهین به مقدسات در حالی که بازهم با نادیده گرفتن حقیقت ایمان و فطرت پاک ایرانیان مسلمان و با این سطح وسیع پوشش خبری رسانه های تحت امر سازمان ناتوی فرهنگی سعی می شود تا ضریب نفوذ بیشتری پیدا کند اما با عکس العمل مردم و بالفعل شدن نیروی جدیدی از بدنه اجتماعی نیروهای مومن به انقلاب و کشور مواجه شده است و ضد انقلاب را بار دیگر بهت زده و فلج کرده است.
لایه های مختلف اجتماعی و فرهنگی ایرانیان از جمله بدنه هنرمندان و خوانندگان و فعالین فضای مجازی با حضور در شبکه های اجتماعی واکنش های تند و بجایی را در این خصوص به نمایش گذاشته اند. تولید شعر و موسیقی و محتوای تصویری و متنی در پاسخ به این هتک حرمت در شبکه های اجتماعی چنان حجم گسترده ای دارد که نمی توان همه آن را در این مجال کوتاه گنجاند.
و این حقیقت کلام الهی را باردیگر به جلوه در آمد که : و مکروا و مکر الله و الله خیرالماکرین.

ندای انقلاب


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.