ناجا خود را با متغیرهای جامعه تطبیق داده است

به گزارش ایرنا ‘علی اکبر فامیل کریمی’ روز پنجشنبه در آیین اختتامیه نخستین دوره استاندارد سازی و تعالی رفتار سازمانی پلیس راهور غرب کشور افزود: نیروی انتظامی به عنوان سازمانی یادگیرنده و یاد دهنده خود را با شرایط روز منطبق کرده است.

وی اضافه کرد: تکمیل زیر ساخت ها در کنار رشد و تعالی رفتار سازمانی کارکنان پلیس راهور، توجه به تربیت کودکان در احترام گذاشتن به قانون می تواند در کاهش معضلات اجتماعی و سوانح جاده ای تاثیر گذار باشد.

فامیل کریمی تاکید کرد: حرفه ای کردن فعالیت پلیس راهور منوط به استانداردسازی اخلاق و رفتار کارکنان این مجموعه با ترسیم خط مشی مشخص و منسجم است.

سرپرست استانداری همدان در ادامه اظهارات خود اجرای طرح آزاد راه همدان – ساوه ، دو طرح راه آهن و توسعه فرودگاه همدان از طرح های مهم دولت خدمتگزار برای کاهش سوانح جاده ای در محورهای مواصلاتی این استان ذکر کرد.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت حفظ جان و ایمنی مردم و شاغلان در ناوگان حمل و نقل اجرای این طرح ها با قوت و شتاب فزآینده ای در حال پیگیری و انجام است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان نیز در گزارشی گفت: ۳۵۵ درجه دار در نخستین دوره استاندار سازی و تعالی رفتار پلیس راهور غرب کشور در همدان شرکت کردند.

سرهنگ ‘حسین طلایی’ افزود: نخستین دوره استاندارد سازی و تعالی رفتار سازمانی پلیس راهور غرب کشور با حضور ماموران پلیس راه و راهور استان های کرمانشاه، کردستان و همدان از ۱۷ تیر ماه جاری آغاز و به مدت یک هفته برگزار می شود.

وی اضافه کرد: دوره استاندارد سازی رفتار از سال ۸۸ آغاز شده همچنین دوره تعالی رفتار افسران به صورت متمرکز در تهران از سال ۹۰ آغاز شد ولی در سال جاری طبق نظر ناجا ۱۰ استان برای اجرای دوره استاندار سازی و تعالی رفتار درجه داران پلیس راهور پیش بینی شد و همدان به عنوان استان معین غرب کشور انتخاب شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: در این دوره آموزشی ۱۰۵ درجه دار همدان ، ۱۲۹ نفر از کردستان و ۱۲۱ نفر از استان کرمانشاه شرکت دارند.

وی تعالی رفتار را ابزاری موثر در کنترل تخلفات دانست و گفت: نیروی انتظامی معتقد است که همزمان با ارتقای سطح فرهنگ جامعه باید نظم پذیری، انضباط ترافیکی شهروندان را نیز افزایش داد که لازمه تحقق این امر ارتقای رفتار پلیس است.

سرهنگ طلایی اضافه کرد: برای ارتقا و تعالی رفتار فعالان در پلیس راهور کلاس ها به صورت کارگاهی برگزار و شرکت کنندگان به صورت عملی با نحوه برخورد با رانندگان بداخلاق و عصبی در حین بروز تنش آشنا می شوند.

۷۵۲۵/۵۷۵/۳۲۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۶۶۱۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.