نادر برهانی مرند: برگزاری جشنواره باید بتواند بازگو کننده خط و مشی های درست هنری باشد

۲۵ شهریور – ۰۳:۴۱:۳۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

هنرمند برجسته تئاتر کشور و از داوران بازبین جشنواره تئاتر رضوی تاکید کرد: برگزاری جشنواره ها باید بتواند بازگو کننده خط و مشی های درست هنری باشد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازستاد خبری نهمین جشنواره سراسری تئاتررضوی درخراسان شمالی؛ نادر برهانی مرند، از داوران بازبین این جشنواره گفت: امسال روندی که درحوزه متن باید شکل می گرفت، اتفاق افتاده است و کم تر شاهد زاویه دید یک شکل، کلیشه ای و شعاری در متون  نمایشی بودیم.
وی اظهارداشت: البته نباید این نکته را از نظر دورداشت که در مقام پرداخت و ایجاد رفتار دراماتیک قوی، همچنان مشکلات گذشته نیز وجود دارد.
وی با ابراز خرسندی از استمرار جشنواره تئاتر رضوی آن را فرصتی ارزشمند خواند و گفت: درکنار استمراراین جشنواره باید الگوهایی برای جشنواره ایجاد شود به گونه ای که هر سال حداقل ۳ الگو و کارکارشناسی شده برای شرکت کنندگان ارایه شود و آن ها بر اساس آن الگو فعالیت کنند و به خلق اثر بپردازد.
وی ادامه داد: برگزار کنندگان جشنواره در کنار برگزاری کارگاه های آموزشی باید خط و مشی هایی را برای کارگردان ها و نویسندگان مشخص کنند تا آن ها بدانند که در مقام  یک کارگردان و نویسنده چگونه و چه کاری لازم است، که انجام دهند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۱۵۱۵۴۱۳۲۲۵۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.