نادر فریاد شیران: از بحران خارج شدیم

  نادر فریاد شیران مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در گفتگویی اظهار داشت: با پیروزی و کسب سه امتیاز مقابل تیم ملی فوتبال کره جنوبی توانستیم از بحران خارج شویم، این برد به ما کمک کرد تا باخت بد مقابل لبنان کاملا فراموش شود و با کسب امتیاز برابر با کره جنوبی دوباره شانس برای صعود به جام جهانی برزیل برای ما بیشتر شود.

 به گزارشممتازنیوز، وی ادامه داد:  بخت ما با باخت قطر زیاد شد که ازبکستان در دوحه توانست قطر را شکست بدهد که قطر نتواند ۷ امتیاز شود، در بازی بعدی مقابل ازبکستان در ورزشگاه آزادی با شکست این تیم امیدواری خود را برای صعود به جام جهانی بیشتر می کنیم.

 فریاد شیران تاکید کرد: کار بزرگ دیگر تیم ملی در بازی با کره جنوبی آشتی مردم با فوتبال بود ملی پوشان در هفته گذشته با نامه خود به تماشاگران فوتبال، خواستار حضور پر شور آنها در ورزشگاه آزادی شدند که این مسئله باعث شد پیروزی مقابل کره جنوبی نیز حاصل شود.

وی ادامه داد: حمایت مسئولان بلند پایه کشورمان دلگرمی را برای ملی پوشان زیاد کرد که با این پیروزی دلچسب تمام بد اقبالی ها و گرفتاری فوتبالمان از بین رفت و تا حدودی باخت به لبنان فراموش شود.

فریاد شیران در مورد بازی آینده  تیم ملی گفت:  تیم ملی باید در بازی های داخل خانه مقابل ازبکستان و لبنان حداکثر امتیازات را بدست بیاورد، با حضور  تماشاگران خودی می توانیم از این دو حریف نیز عبور کنیم، بهترین شرایط میزبانی برای این دو بازی است که باید مانند بازی کره جنوبی با وحدت ملی به ۶ امتیاز ممکن دست پیدا کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.