نادر مرادی: تمرینات منظم و زحمات مربیان عامل قهرمانی در پارالمپیک بود

‘نادر مرادی’ در مصاحبه با خبرنگار اعزامی ایرنا، افزود: من برای قهرمانی در پارالمپیک برنامه ریزی کرده بودم و در تمریناتم رکورد جهان را نیز زده بودم.

وی اظهارداشت: با توجه به تمرینات منظمی که پشت سر گذاشته بودم و همچنین زحمات زیادی که مربیان برای من کشیده بودند، مطمئن بودم که می توانم مدال طلا برای کشورم به ارمغان بیاورم.

مرادی تاکید کرد: من مدال طلای خود را ثمره تلاش های مربیان و کادر فنی تیم می دانم و امیدوارم مسئولان نیز هنگام تقدیر از قهرمانان، مربیان زحمتکش را فراموش نکنند.

قهرمان پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: من واقعا از مسئولان انتظار دارم به قول هایی که به ورزشکاران و مربیان می دهند عمل کنند تا گوشه ای از زحمات آنان جبران شود.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه از رسانه های کشور به خاطر پوشش همه جانبه بازیهای پارالمپیک قدردانی کرد و افزود: رسانه های کشور امسال برای ورزشکاران پارالمپیکی سنگ تمام گذاشته اند.

‘تاکنون سابقه نداشته است که رسانه ها این گونه به ورزشکاران پارالمپیکی بها بدهند و زحمات آنان را بطور گسترده پوشش بدهند و واقعا جا دارد که از همه خبرنگاران و عکاسان و دیگر نمانیدگان رسانه های کشورمان تشکر کنم.’

مرادی در مورد وضعیت دیگر اعضای تیم وزنه برداری کشورمان در مسابقات پارالمپیک، گفت: مطمئن باشید که همه بچه ها کاملا آماده هستند و قطعا مدال های خوبی را در ادامه مسابقات برای کاروان جمهوری اسلامی ایران کسب خواهند کرد.

وی افزود: امیدوارم مدال طلای امشب من باعث تقویت روحیه و انگیزه دیگر قهرمانان کشورمان شود و این عزیزان هم بتوانند برای ملت ایران در عرصه مهم پارالمپیک افتخار آفرینی کنند.

مربی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان کشورمان نیز پس از کسب مدال طلای دسته ۶۰ کیلوگرم بازیهای پارالمپیک توسط نادر مرادی، گفت: این مدال آغازی خوب برای موفقیت وزنه برداران کشورمان بود و مطمئنا مدال های بیشتری در انتظار تیم ایران است.

‘غلامرضا آسترکی’ در مصاحبه با خبرنگار اعزامی ایرنا، افزود: مرادی با لطف خدا و دعای خیر مردم، توانست امشب تلاش ها و زحمات خود و کادر فنی را در میدانی مهم به ثمر برساند و مدال طلای المپیک را برای کاروان ایران به ارمغان آورد.

وی اظهارداشت: این شروع کار ما بود و ملت ایران باید در انتظار مدال های بعدی وزنه برداران خود در بازیهای پارالمپیک باشند.

نادر مرادی وزنه بردار دسته ۶۰ کیلوگرم کشورمان شنبه شب به مقام قهرمانی پارالمپیک لندن رسید و دومین مدال طلا را برای کاروان ایران به ارمغان آورد.

مرادی با بلند کردن وزنه ۱۹۶ کیلوگرم به مقام اول دسته ۶۰ کیلوگرم رسید و ورزشکاران نیجریه و چین به ترتیب با ۱۸۸ و ۱۸۵ کیلوگرم دوم و سوم شدند.

۱۱ ورزشکار در دسته ۶۰ کیلوگرم رقابت های وزنه برداری پارالمپیک که در سالن اکسل لندن برگزار شد، حضور داشتند.

اروپام**۱۵۹۲**۳۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۴۰۵۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.