نادعلیان: دورریختنی‌ها آینده‌ای روشن دارد

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از سینما پرس در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

سینما پرس-گروه هفت هنر/ داور چهارمین جشنواره بهترین‌ها از دورریختنی‌ها گفت: این جشنواره به نقطه مطلوبی رسیده است و آینده روشنی دارد.

به گزارش تفسیری سینما پرس، احمد نادعلیان داور چهارمین جشنواره بهترین‌ها از دورریختنی‌ها با تاکید بر اینکه این جشنواره به نقطه مطلوبی رسیده است و آینده روشنی دارد گفت: این جشنواره به بیانی متفاوت می‌انجامد؛ هنری شکل‌یافته از مواد دورریختنی، زباله و پسماندهای شهری.
نادعلیان ادامه داد: طراحی و ساخت حجم، نقاشی، تکه‌های چسباندنی، عروسک‌های پارچه‌ای و … از دورریختنی‌ها موضوع این جشنواره است.
وی افزود: اهدافی که برای این جشنواره می‌توان مصور شد از جمله توسعه و ترویج مدیریت مصرف؛ لزوم توسعه رویکرد محیط زیست شهری سالم با نگاه خلاق؛ شناخت پتانسیل و قابلیتهای هنرمندان با تأکید بر بکارگیری تجربیات هنری و … اهدافی می باشند که با کمک هنرمندان دور از دسترس نخواهد بود.
وی با تاکید بر توجه به کارگاه‌ها و ورک‌شاپ‌های تخصصی در این جشنواره توضیح داد:‌به جشنواره در چهار بخش کارگاههای آموزشی، مسابقه، کارگاه تخصصی (workshop) و نمایشگاهها با دو گرایش حرفه‌ای و تجربی برگزار می‌شود. کارگاه تخصصی (workshop) بهترین‌ها از دورریختنی‌ها نیز طی روزهای برگزاری نمایشگاه متمرکز و نمایشگاه منطقه‌ای از آثار برتر محلات جشنواره برگزار خواهد شد.

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۳۳۸


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.