نادیا دلدار گلچین بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت

نادیا دلدار گلچین بازیگر سینما و تلویزیون درگذشتپس از دوره طولانی بیماری و تحمل درد و رنج فراوان؛
نادیا دلدار گلچین بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت
تاریخ درج : ۲۵ مرداد
سرفصل : خبرهای ویژه   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : نادیا دلدار گلچین بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان صبح امروز چهارشنبه ۲۵ مردادماه، پس از دوره طولانی بیماری در سن ۵۲ سالگی درگذشت.

به گزارش سینمانگار، نادیا دلدار گلچین بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان صبح امروز چهارشنبه ۲۵ مردادماه، پس از دوره طولانی بیماری در سن ۵۲ سالگی درگذشت.

نادیا دلدار گلچین که در سالهای گذشته از بیماری کلیه رنج می‌برد، ماه های گذشته در بیمارستان بستری بود و از ۱۶ مردادماه با وخیم شدن حالش به کما رفته بود. وی ساعت ۶ صبح امروز در بیمارستان عرفان تهران درگذشت.

نادیا دلدار گلچین متولد سال ۱۳۳۹ در تهران بود. وی بازیگری‌ را از سال ۱۳۶۹ با فیلم «ابلیس» آغاز کرد. «دوروی سکه»، «روسری آبی»، «مهر مادری»، «کمکم کن»، «دختری با کفش‌های کتانی»، «غریبانه» و «شیدا» از دیگر فیلمهایی هستند که دلدار گلچین درآنان به ایفای نقش پرداخته است.

به گزارش سینمانگار، مراسم تشییع پیکر نادیا دلدار گلچین فردا پنج شنبه از ساعت ۱۰ صبح و از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان تشییع می ‌شود.


سینمانگار درگذشت نادیا دلدار گلچین بانوی هنرمند سینما و تلویزیون کشورمان را به خانواده آن مرحومه و جامعه هنری کشور تسلیت عرض می نماید.
 

نظرات خوانندگان


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.