ناراحتی اسکولز از خداحافظی بکام

۲۶اردیبهشت،

 اسکولز و بکام که هر دو ۳۸ ساله می باشند، فوتبال را از مدرسه منچستریونایتد و رده های نوجوانان این باشگاه آغاز کردند. این دو بازیکن میانی در اوایل دهه ۱۹۹۰ وارد تیم اصلی منچستر یونایتد شدند و تا سال ۲۰۰۳ در کنار هم موفقیت های زیادی به دست آوردند. بکام در سال ۲۰۰۳ به رئال مادرید رفت و پس از آن در تیم های لس آنجلس گالکسی، آ ث میلان و پاری سن ژرمن بازی کرد. بکام گفته است در پایان فصل رسما فوتبال را کنار خواهد گذاشت.

اسکولز در سراسر دوران بازیگری خود در منچستر یونایتد ماند و او نیز هفته قبل اعلام کرد در پایان فصل بازنشسته خواهد شد.

به این ترتیب با توجه به اینکه آلکس فرگوسن سرمربی بزرگ منچستر یونایتد هم کناره گیری خود را اعلام کرده است،‌ یک دوره درخشان و پر افتخار منچستر یونایتد به پایان می رسد.

اسکولز در مصاحبه با روزنامه دیلی میل گفت: «روز ناراحت کننده ای است ولی امیدوارم دیوید از کاری که انجام داده است راضی باشد.»

وی افزود: «از همان ابتدا کیفیت بازی بکام و حرفه ای گری وی مشخص بود. پاس ها و ضربات آزاد بکام از همان آغاز عالی بودند. این کیفیت اتفاقی نبود زیرا بکام بسیار زیاد تمرین می کرد.»

اسکولز گفت از آن نسل طلایی تنها رایان گیگز باقی مانده است که یک سال از او و بکام بزرگتر است و هنوز مانند قبل با قدرت به کار خود ادامه می دهد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.