ناراحتی هواداران از وضعیت رحمتی و انصاریفرد/ حضور مبعلی و میداودی

به گزارش خبرنگار مهر، سومین جلسه از تمرینات آماده‌سازی تیم فوتبال استقلال برای حضور در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز دوشنبه با حضور ۳۰۰ تماشاگر در کمپ اختصاصی استقلال برگزار شد. این تمرین تحت تاثیر شایعه حضور سیدمهدی رحمتی در مس کرمان و کریم انصاریفرد در پرسپولیس قرار داشت، موضوعی که واکنش و نگرانی بسیاری را در بین هواداران حاضر در محل تمرین استقلال ایجاد کرده بود.

در این زمینه علی امیری به همراه یکی از معاونان باشگاه استقلال در بین هواداران حضور یافتند و در خصوص وضعیت سیدمهدی رحمتی و کریم انصاریفرد توضیحاتی را مطرح و از آنها خواست صبور باشند و اجازه دهند مسئولان باشگاه با آرامش کار خود را انجام دهند.

بازیکنان تیم استقلال که صبح امروز دوشنبه تمرین سنگینی را برگزار کرده بودند، دومین جلسه تمرینی خود را با صحبت‌های امیر قلعه‌نویی آغاز کردند. سرمربی استقلال در صحبت‌هایش از بازیکنان این تیم خواست با نظم و تمرکز بیشتر در تمرینات حضور داشته باشند.

ایمان مبعلی نخستین تمرین خود را با استقلالی‌ها برگزار کرد. میلاد میداودی نیز در تمرین امروز حضور یافت و کنار دیگر بازیکنان در مراحل آماده سازی تیم شرکت کرد.

با گرم کردن بدن‌ها، تمرین شکل رسمی گرفت و در مرحله نخست نفرات حاضر، بازی آقاوسط را انجام دادند. مرور کارهای تاکتیکی که قلعه‌نویی در زمان برگزاری آنها عملکرد بازیکنان را به شدت زیر نظر داشت، مرحله بعدی تمرین بود.

در نهایت بازیکنان در قالب دو تیم سفید و زرد فوتبالی درون تیمی را انجام دادند که در زمان برگزاری این تمرین مجید صالح پس از اشتباهات بازیکنان، بازی را قطع کرده و تذکرات لازم را به آنها گوشزد می‌کرد. این تمرین ساعت ۱۹:۲۰ به پایان رسید.

در زمان برگزاری این تمرین، هواداران استقلال به شدت امیر قلعه‌نویی و بازیکنان را تشویق کردند. در پایان تمرین هم هواداران استقلال جلوی درهای خروجی کمپ جمع شده و با بازیکنان عکس یادگاری گرفتند.

تمرینات تیم فوتبال استقلال فردا سه‌‍‌شنبه در دو نوبت صبح (از ساعت ۱۰:۳۰ در مجموعه انقلاب) و بعدازظهر (ساعت ۱۸ در کمپ اختصاصی استقلال) پیگیری می‌شود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.