نارضایتی بنزما از نیمکت نشینی در رئال

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ جمعه ۱۹م آبان ۹۱،

 این مهاجم ۲۴ ساله در رقابت های این فصل نمایش های چندان خوبی ارائه نداد و در ۹ دیداری که برای کهشکانی ها به میدان رفت، تنها یک بار موفق به گلزنی شد.

با این وجود او می خواهد بازی های بیشتری برای رئال انجام دهد و تاکید نمود که مورینیو کاملا از او حمایت می کند.

او در گفتگو با اکیپ گفت:”  مطمئنا می خواهم بیشتری بازی کنم. من این فصل بیشتر روی نیمکت بودم تا داخل زمین. می خواهم برای به دست آوردن وقت بیشتر برای بازی بجنگم.

مورینیو همیشه از من حمایت می کند و اجازه نمی دهد تسلیم شوم. حتی وقتی که اوضاع خوب پیش می رود، او همشه به من می گوید که خوب کار می کنم؛ حتی وقتی که اضاع خیلی خوب است. با این کار او ما همیشه در بالاترین سطح هستیم.

وقتی وقت بیشتری برای بازی پیدا کنم، تلاش می کنم بهترین بازی ها را به نمایش بگذارم؛ گلزنی کنم یا پاس گل بدهم. نمی توانم بی خیال باشم.”

ژان پیر پاپن، مهاجم اسطوره ای فرانسوی ها به تازگی نمایش های بنزما در تیم ملی فرانسه را زیر سوال برد و این بازیکن نیز تایید نمود که باید آمار بهتری در تیم ملی ارائه بدهد.

” درست است که من در تیم ملی گل های کمتری نسبت به رقابت های باشگاهی به ثمر رسانده ام اما همیشه در بازی مشارکت دارم و تلاش می کنم تا برای بقیه فرصت ایجاد کنم.

من نگران این موضوع نیستم زیرا پاس های خوبی می دهم. اگر آنها دوست ندارند من پاس گل بدهم، می توانم در محوطه جریمه بمانم و فقط گلزنی کنم.

می توانم این کار را بکنم اما فکر می کنم این برای تیم مضر خواهد بود.”


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.