نارضایتی غلامحسین پیروانی از نتیجه ابومسلم: اولتیماتوم دریافت کنم، نمی‌مانم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

25-85.jpg

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان گفت: اگر روزی به من اولتیماتوم داده شود، مطمئن باشید نمی‌مانم‎.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، غلامحسین پیروانی پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل گل گهر سیرجان در جمع خبرنگاران افزود: اگر کسی روزی به من اولتیماتوم بدهد، نمی‌مانم و آدمی نمی باشم که عاشق پول باشم. وقتی مدیرعامل من را برکنار کند، دستش را هم می‌بوسم و به آن احترام می‌گذارم.

وی ادامه داد: من همیشه عاشق کارم هستم نه کاسب و روزی که به ابومسلم آمدم قرارداد سفید امضا نمودم.

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان تصریح نمود: حدود ۲۰ سال است که در تیم‌های برق شیراز، فجر سپاسی، صنعت نفت آبادان و تیم ملی امید کار نموده‌ام و این قدر که در این هشت بازی با تیم فوتبال ابومسلم روی من فشار آمده، در همه عمر دوران مربی‌گری‌ام این فشارها نبوده است.

وی در مورد اینکه چرا تیم ابومسلم در بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به طور یکی در میان پیروز می‌شود، عنوان نمود: هر بازی شرایط خودش را دارد و حتی تیم فوتبال استقلال تهران هم وقتی به یک شهرستان می‌رود امکان دارد ۵-۴ گل دریافت کند و این تنها به تیم ما بر نمی‌گردد؛ تیمی مثل سنگ آهن بافق که فیروز کریمی سرمربی آن است با بها‌ای بسیار به لیگ یک آمده است و به درستی نتیجه نگرفته ولی من آدم منطقی هستم و خودم هم از این نتیجه راضی نمی باشم و اگر تا دو هفته دیگر ببینم واقعا نمی‌توانم نتیجه بگیرم مطمئن باشید تسلیم می‌شوم و می‌گویم یک مربی دیگر را به جای من بیاورید تا بتواند بهتر از من برای این تیم کار کند.

پیروانی با اشاره به بازی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان ادامه داد: بازی‌های لیگ دسته اول هیچ حساب و کتابی ندارد و هیچ تیمی نمی‌تواند بگوید از ابتدای یک بازی برنده است و امروز هم در بازی مقابل گل گهر سیرجان جوان‌های گمنام و دونده آن‌ها با دوندگی بیش از حد نفس تیم ما را بریدند و فکر می‌کنم تیم‌ها بسیار می‌دوند و کار ما مقابل آن‌ها بسیار سخت شده است و در بازی‌های خارج از خانه باید از بازیکنانی استفاده کنم که بتوانند با جنگندگی به تیم کمک نمایند.

وی اضافه نمود: تیم حریف از نظر دوندگی بسیار بیشتر از ما و بسیار بهتر از ما بود ولی خب ما در این بازی قدر موقعیت‌هایمان را در نیمه اول ندانستیم و روی اشتباهات دفاعمان گل خوردیم. از عملکرد مدافعانم راضی نمی باشم.

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان در مورد مصدومیت‌های متعدد بازیکنانش در این بازی بیان نمود: بازیکنان ما جوان نمی باشند و اکثر بازیکنانم که در این بازی مصدوم شدند، حاوی سن بالایی بودند و به این ترتیب باید راهی پیدا کنیم تا بتوانیم جلوی تیم‌های جوان را بگیریم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.