«نارنجی‌پوش» در شبکه نمایش خانگی توزیع شد

«نارنجی‌پوش» در شبکه نمایش خانگی توزیع شد
۲۵ مهر – ۱۳:۲۱:۵۴ – { سینمای ایران } – کـدخبـر : ۱۱۸۱۰۷
  • نسخه ویدئویی «نارنجی‌پوش» به کارگردانی داریوش مهرجویی از ۲۵ مهرماه در شبکه نمایش خانگی کشور توزیع شده است.


سوره سینما- ایسنا نوشت: نسخه ویدئویی «نارنجی پوش» به کارگردانی داریوش مهرجویی همراه با عکس‌های این فیلم در ۵۰۰ هزار نسخه در کشور توزیع شده است.

«نارنجی پوش» ساخته‌ داریوش مهرجویی داستان حامد آبان (حامد بهداد) عکاس حرفه‌ای مجلات و روزنامه‌ها است که با خواندن کتابی چنان تحت تاثیر پالایش محیط زیست و مبارزه با آشغال زایی می‌شود که با لباس نارنجی مخصوص رفتگران به شهرداری می‌پیوندد و با عنوان نارنجی پوش لیسانسه به شهرت می‌رسد اما اعتبار و محبوبیت حامد زندگی خصوصی و خانوادگی او را با سیلی از فراز و نشیب عاطفی تند و ناگهانی به سمت و سویی دیگر می‌برد.

این فیلم در سی‌امین جشنواره بین المللی فیلم فجر برنده چهار سیمرغ بلورین (بهترین فیلم سینمای آسیا، جایزه بین المذاهب ، جایزه ویژه هیات داوران و بهترین تدوین) شده بود. همچنین در شش رشته دیگر ، بهترین بازیگر نقش اول زن: لیلا حاتمی بهترین بازیگر نقش دوم زن: میترا حجار، بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه و بهترین صدابرداری کاندیدای دریافت جایزه شده بود.

حامد بهداد ، لیلا حاتمی، میترا حجار، طناز طباطبایی، همایون ارشادی، فردوس کاویانی، اردشیر رستمی، امید روحانی، محمدجوادجعفرپور، مهیار پورحسابی، کیانوش گرامی و… بازیگران اصلی «نارنجی پوش» هستند.


پایگاه خبرى ، تحلیلى سوره سینما
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.