ناصرصالح:شمسایی آرامش تیم ملی را بهم زد

ناصر صالح در گفت‌وگو با خبرنگارایسنا، درباره صحبت‌های وحید شمسایی علیه علی صانعی و انتقادهایی که به سرمربی تیم‌ملی مطرح کرده است، گفت: مسئولیت تیم ملی با صانعی است و او صلاح دیده که شمسایی را دعوت نکند اما در این میان چقدر خوب می‌شد اگر شمسایی صبور بود. به اعتقادم شخصیت بازیکن به قدری باید بالا باشد که هیچ وقت به خودش اجازه ندهد در خصوص مربیانش اظهارنظر کند.

مدرس فوتسال AFC افزود: چنین اختلاف‌هایی در گذشته هم بین شمسایی و شمس وجود داشت. بنابراین با مطرح شدن دوباره این صحبت‌ها از سوی شمسایی باعث می‌شود که به نقش مربیان در تعیین جایگاه بازیکن پی ببریم.

صالح در ادامه تصریح کرد: اگر شمسایی به تیم ملی دعوت می‌شد، باز هم این حرف‌ها را می‌زد؟ اصلا مگر او نمی‌ گوید که صانعی ضعف مربی‌گری دارد، پس چرا این ضعف‌ها را قبل از جام ملت‌ها یا حتی بعد از این مسابقات نگفت؟ به هر حال بازیکن در روز اول حضورش در تیم می‌تواند به دانش مربی‌اش پی ببرد. اکنون آقای شمسایی! شما که از روز اول می‌دانستی صانعی مربی دروازه‌بان‌هاست چرا سکوت کردی و الان که از تیم ملی خط خوردی، صانعی را به باد انتقاد گرفتی؟ به اعتقادم شمسایی به فکر منافع خودش است تا منافع تیم ملی.

وی افزود: مورینیو در اظهارنظری گفته بود:« بازیکنان به اندازه مغز مربیانشان پیشرفت می‌کنند» اما من می‌خواهم این جمله را کمی تغییر دهم و بگویم که مسئولان و مدیران ورزش به اندازه تجربه و تفکرشان می‌توانند به آن رشته کمک کنند. به هر حال آقای ترابیان هم به اندازه تجربیاتش از فوتسال شناخت دارد و باعث شده که تا امروز این اتفاقات ناخوشایند بیفتد. برای کنار گذاشتن شمسایی می‌توانستند برخورد خوبی داشته باشند و طوری به او بگویند که به شخصیت‌اش بر نخورد. شمسایی نیز می‌تواند در حوزه مربی‌گری موفق باشد اما با این کار تیم ملی و کمیته فوتسال موافق نیستم.

صالح یادآور شد: صحبت‌هایی که وحید شمسایی انجام داده مطمئنا آرامش تیم ملی را به هم می‌زند. این مساله باید به خوبی و خوشی حل شود تا تیم ملی در آرامش باشد. شک نکنید که تمرکز تیم ملی را این مسائل از بین خواهد برد. اگر جلوی آن را نگیرند، تیم ملی در تایلند به موفقیت نمی‌رسد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.