ناصر ابراهیمی: کهکشانی شدن به چه قیمت؟

۱فروردین ۱۳،

کارشناس و پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: رویانیان در فصل دوازدهم قول داده بود که سرخپوشان پایتخت را کهشکشانی کند اما باید دید این کهکشانی شدن به چه قیمتی صورت می گیرد.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پرسپولیس به هدف خود که کهکشانی شدن بود نزدیک شده است اما مسئولان این تیم نمی دانند که همه چیز را خراب کرده اند تا به خواسته خود دست پیداکنند و شنیده ام که دو بازیکن تازه الورود پرسپولیس بیش از دو میلیارد و چهار صد تومان دریافت کرده اند و حرف ها و حدیث های که مسئولان این باشگاه می زنند مغایرت بسیاری با عملکردشان دارد و هر کس برای خودش د راین باشگاه حکومتی به راه انداخته است.

وی تصریح کرد: اشخاصی که اکنون مسئولیت باشگاه پرسپولیس را عهده دار شده اند باید متوجه باشد که قهرمان شدن با بازیکنان گران قیمت کار دشواری نیست اما هنوز پرسپولیس و محبوبیت آن در میان مردم به خاطر این بوجو د آمده که همواره بازیکنان گمنام و بی ادعا این تیم را قهرمان کرده اند مگر آنها هم قیمت های میلیاردی داشتند؟ اما به هر حال برای هدف خود مبارزه کردند تا نامی در خور پرسپولیس را محیا سازند.

 وی اضافه کرد: دنیزلی از این پس در فوتبال ایران موفق نخواهد شد زیرا پس از رفتن حمید استیلی این تیم شرایط برتری نسبت به قبل پیدا کرد و هیچوقت پرسپولیس به چنین ذلتی از سال ۱۳۴۸ به بعد نیفتاده بود ضمن اینکه قهرمانی با بازیکنان تیم ملی کار چندانی سختی نیست و هر کسی که به جای دنیزلی باشد می تواند این تیم را قهرمان کند./زر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.