ناصر الخلیفه:آنچلوتی و لئوناردو را حفظ می‌کنیم

۲۳اردیبهشت،

 رئیس قطری باشگاه فوتبال پاری سن ژرمن یکشنبه شب پس از پیروزی یک بر صفر این تیم در برابر لیون، در پاسخ به سوال خبرنگاران در رابطه با آینده کارلو آنچلوتی،‌ سرمربی ایتالیایی پاری سن ژرمن که برخی از باشگاهها از جمله رئال مادرید تمایل خود را برای جذب وی نشان داده اند، تصریح کرد: « آنچلوتی یک سال دیگر با ما قرارداد دارد. نمی دانم چه بگویم ولی ما همیشه قراردادها را محترم می شماریم. »

رئیس قطری باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی کانال پلاس نیز در رابطه با آینده کارلو آنچلوتی در باشگاه پاریسی با همان لحن قبلی گفت:« نمی دانم چه خواهد شد اما آنچلوتی یک سال دیگر با ما قرارداد دارد. پایان فصل با وی دربارهٔ آینده اش در باشگاه صحبت خواهیم کرد اما وقتی که او یک سال دیگر به باشگاه تعهد دارد، طبیعی است که باشگاه را ترک نکند. من هنوز با او صحبت نکرده ام و او نیز در این باره چیزی نگفته است بنابراین منتظر می مانیم. او کار خود را در این فصل به خوبی به پایان رساند و تیم را به قهرمانی رساند ما نیز از او راضی هستیم و تلاش خواهیم کرد او را حفظ کنیم.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لیون، الخلیفه همچنین در این مصاحبه گفت لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن سال آینده نیز به همکاری خود با باشگاه ادامه خواهد داد زیرا او بخشی از پروژه سال بعد باشگاه است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.