ناصر عطاپور در کیش می‌خواند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

گروه ˝موغام˝ به سرپرستی ناصرعطاپور اواخر اسفند ماه سال جاری در کیش به صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز، گروه “موغام” به سرپرستی و خوانندگی ناصر عطاپور اواخر اسفندماه سال جاری در کیش به اجرای برنامه می‌پردازد.

این کنسرت‌ شامل دو بخش است و قطعاتی از آلبوم تازه این گروه برای مخاطبان اجرا می‌شود، همچنین بخشی از این کنسرت‌ به اجرای قطعات قدیمی اختصاص دارد.

در این کنسرت ۱۰ قطعه با نام‌های آیریلیق، آرمان تک لیک الیمدن، آق لادم، پریشان حال، تصنیف صلح، ماه نیسی، امواج و … توسط اعضای گروه اجرا می‌شود.

همچنین ناصر عطاپور (خواننده)، اعتبار کلیف و اختای شالی (تار)، یاشار جوادپور (کمانچه)، جلال حمیدی (بالابان)، رضا نباهت (نقاره) از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند.

گفتنی است، ناصر عطاپور از سال ۱۳۷۰ در آموزشگاه موسیقی استاد حسن دمیرچی با موسیقی آذربایجان آشنا شد و پس از آن سال ۱۳۷۲ در ارکستر نوجوانان و جوانان آموزشگاه موسیقی استاد مرحوم محمود شاطریان به عنوان سولیست، کنسرت‌های متعددی در اکثر شهرهای ایران برگزار کرده است.

بعد از آن نزد استاد برجسته موغام نعمت جوانشیر و علی جواد پور با موغامات آذربایجان آشنا گشت و از سال ۱۳۷۴ تا ۱۳۷۶ در ارکستر نوجوانان و جوانان صدا و سیمای مرکز تبریز به عنوان سولیست، فعالیت خود را آغاز کرد. همچنین در همان سال‌ها در ارکستر بزرگسالان مرکز مذکور تحت عنوان سولیست، زیر نظر استاد بیژن شیخ باقری فعالیت کرد.او از سال ۱۳۸۴ با عزیمت به جمهوری آذربایجان و شهر باکو در کنسرواتوریای ملی آذربایجان زیر نظر اسناد برجسته موغام و خواننده مشهور جهانی، پروفسور عاریف بابایف با اسرار نهفته موغامات آشنا گشت و همزمان با آن از اساتید برجسته دیگری همچون غضنفر عباس اف، جانعلی اکبراف، علی بابا ممد اف، اقاخان عبدالله یف، فیروز سخاوت و جابر عبدالله یف موغامات را فرا گرفته است. همچنین در سال ۱۳۸۶ در مسابقه بزرگ تلویزیونی موغام با کسب مقام سوم عضو گروه برتر شد و هم اکنون در مقطع دکتری کنسرواتوریای ملی آذربایجان مشغول تحصیل است.

 

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.