ناصر مسعودی با آثار تازه به صحنه موسیقی بازمی‌گردد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

احوال‌پرسی نوروزی هنرآنلاین؛

ناصر مسعودی خواننده نامدار گیلانی از انتشار یافتن آثار تازه‌اش در سال آینده خبر داد.

ناصر مسعودی خواننده نامدار گیلانی از قصد خود برای انتشار یافتن دو آلبوم موسیقی تازه خبر داد. او در این خصوص به خبرنگار هنرآنلاین گفت: در سال آینده قصد دارم دو مجموعه تازه از کارهایم را منتشر کنم. یکی از آلبوم ها گیلگی است و تمام قطعه های آن بر اساس اشعار و آواهای گیلانی ساخته شده و آلبوم دوم سنتی است و بر اساس ریتم خاصی نوشته شده و اشعار آن به فارسی خوانده می‌شوند.

مسعودی که به بلبل گیلان نیز مشهور است در همین باره افزود: احتمال این هست که برگزیده‌ای از ترانه‌های قبلی من هم در سال آینده منتشر شود و در این زمینه مذاکراتی با چند ناشر صورت گرفته است.

این هنرمند پیش کسوت درخصوص فعالیت های موسیقی در گیلان اظهار کرد: چون در این سال‌ها فعالیت چندانی در موسیقی نداشته‌ام از کم و کیف مسائل بسیار باخبر نیستم و ۲-۳ سالی است که بارویداد های هنری فاصله دارم.

ناصر مسعودی قدیمی‌ترین خواننده اشعار گیلکی معاصر است که از او آثار ماندگاری چون “میرزا کوچک‌خان”، “کوراشیم”، “بنفشه گل” و… تاکنون انتشار یافته‌است. در طول۵۰ سال فعالیت هنری بیش از این هنرمند۵۰۰ ترانه به جا مانده است.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. حسن قربانی:

    باسلام و خسته نباشی به شما و آقای مسعودی. لطفأ بفرمائید چطور می توتنیم آثار آقای مسعودی را تهیه نماییم. با تشکر: قربانی . دزفول

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.