ناطق‌نوری یکی از گزینه‌های اصولگرایان برای لیدری حزب فراگیر است/ در حال رایزنی با اشخاص مختلف هستیم

اردیبهشت ۱۴۰۳

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: با توجه به رایزنی‌های انجام شده با فعالان سیاسی مختلف در خصوص تشکیل حزب فراگیر، اکنون محور مباحث خود را بر ایجاد یک گفتمان برای تشکیل حزب فراگیر متمرکز کرده‌ایم و تاکنون اجرایی نشده است.

“محمدرضا باهنر” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ روند تشکیل حزب فراگیر از سوی جریانات سیاسی در داخل کشور اظهار داشت: در حال حاضر بیشتر در حال رایزنی برای تشکیل چنین حزبی هستیم و اینکه بتوانیم نظر فعالان سیاسی در کشور را به یک جمع‌بندی واحد در خصوص تشکیل حزب فراگیر برسانیم.
 
وی با بیان اینکه انجام اقدامات اجرایی و عملیاتی برای تشکیل حزب فراگیر هنوز شکل نگرفته است، گفت: با توجه به رایزنی‌های انجام شده با فعالان سیاسی مختلف در خصوص تشکیل حزب فراگیر، اکنون محور مباحث خود را بر ایجاد یک گفتمان برای تشکیل حزب فراگیر متمرکز کرده‌ایم.
 
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، با اشاره به رایزنی‌های اصولگرایان برای لیدری “حجت‌الاسلام و المسلمین ناطق‌نوری” در رأس این جریان سیاسی در صورت تشکیل حزب فراگیر گفت: رایزنی‌های انجام شده فقط با آقای ناطق‌نوری انجام نمی‌شود، بلکه با اشخاص بسیار زیادی در این زمینه در حال رایزنی هستیم تا بتوانینم ۲ یا ۳ حزب واحد و منسجم در قالب حزبی فراگیر تشکیل دهیم.
 
وی افزود: در تشکیل حزب فراگیر بحث اشخاص و اینکه چه حزبی با چه اسمی شکل خواهد گرفت مطرح نیست، بلکه بحث گفتمان تحزب در کشور ملاک و مهم است.
 
باهنر در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با تلاش‌هایی که در حال انجام آن هستیم، تشکیل چنین حزبی محقق شود که قطعا برای جریان‌ها و احزاب کشور مفید واقع می‌شود.

لازم به ذکر است فعالان سیاسی اصلاح‌طلب، اصولگرا و اعتدالگرا در صدد تشکیل حزب فراگیر با محوریت و لیدری “حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی”، “حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق‌نوری” و “آیت‌الله هاشمی” می باشند.

گفتنی است حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق‌نوری پس از دلخوری از اصولگرایان بعد از اتهامات “احمدی‌نژاد” رئیس‌جمهور سابق به فرزندان وی و عدم واکنش و حمایت این جریان سیاسی از ناطق‌نوری بحث حضور وی در جمع اصولگریان به عناوین مختلف در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته و تاکنون هم ادامه دارد.

شایان ذکر است که عدم حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق‌نوری در مراسم ضیافت افطاری جامعه اسلامی مهندسین، جلسات جامعه روحانیت مبارز و حضور در مراسم ضیافت افطاری اصلاح‌طلبان از جمله مواردی بود که در چند سال اخیر به عناوین مختلف حضور و لیدری وی را در جمع اصولگرایان بیش از پیش در ابهام قرار داده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.