ناطق نوری : انتخابات در دور اول به نتیجه می‌رسد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری که برای شرکت در انتخابات به حسینیه ارشاد اسلام آمده بود در جمع خبرنگاران درباره روند انتخابات با اشاره به حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای از ساعات ابتدایی صبح گفت: علی قاعده روند انتخابات همیشه همین طور بوده سالی که نکوست از بهارش پیداست.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر که از وی پرسید آیا انتخابات یازدهمین دوره انتخابات در دور اول به نتیجه می رسد یا به دور دوم کشیده خواهد شد گفت: انشاالله در دور اول به پایان می رسد.
حجت الاسلام ناطق نوری در پاسخ به این سوال که چه کسی پیروز یازدهمین دوره انتخابات خواهد شد گفت:  اکنون اگر بگویم تبلیغات می شود.
وی در خصوص انتظار از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات در روز اعلام نتایج انتخابات گفت: تمکین در برابر کار قانونی که انجام می شود؛ تمکین به تصمیماتی که بر اساس قانون انجام می گیرد وظیفه هر کاندیدا است.
ناطق نوری در اینباره که بزرگترین نقطعه ضعف دولت فعلی چیست که رئیس جمهور بعدی باید آن را اصلاح کند و اولین کاری که باید انجام دهد چیست گفت: الان نمی توانم بگویم چرا که تبلیغ می شود.
وی در مورد اهمیت حضور مردم در پایه صندوق های رای گفت: مثل همیشه به عنوان یک حق باید شرکت کنند رای دادن حق مردم است و آنها باید حق خود را بگیرند شرکت در انتخابات یک حق ملی است.

نوشته ناطق نوری : انتخابات در دور اول به نتیجه می‌رسد اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.