ناطق نوری: پول بدهند از روزبهانی تقدیر می‌کنیم!

۳۱فروردین۱۳،

Multimedia_pics_1386_2_Parlimant_105-1.jpg

پس از درخشش احسان روزبهانی لژیونر بوکس ایران در مسابقات بوکس نیمه حرفه‌ای جهان، رییس فدراسیون بوکس ایران گفت که قصد دارد در مراسمی از روزبهانی تقدیر کند.

احمد ناطق نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: خودتان وضع مالی فدراسیون را که می‌بینید. چیزی نمی‌توانم در مورد برنامه‌های آینده بگویم. مشکلات بسیاری داریم و باید ببینیم که در آینده چه می گردد، اما اگر پولی به دستمان برسد، حتما از روزبهانی تقدیر خواهیم کرد. او بوکسور خوبی است و زحمت بسیاری کشیده است.

وی افزود: هر زمانی که احسان روزبهانی به ایران بر گردد بلافاصله برای او جشن می‌گیریم و تقدیر می‌کنیم. در همان مراسم، “کاپ پدیده آسیا” را که کنفدراسیون آسیا به او داده را تقدیم می‌کنیم. این کاپ را همراه یک گواهینامه در جریان مسابقات جوانان آسیا در فیلیپین به ایران دادند و اردلان به نمایندگی از احسان که آنجا حضور نداشت تحویل گرفت.

رییس فدراسیون بوکس با اشاره به این که هر برنامه‌ریزی برای آینده فدراسیون به شرط تامین منابع مالی است، یادآور شد: چندین برنامه‌ای را مدنظر داریم، اما هر چیزی که الان بگوییم به شرط آن است که پولی به دستمان برسد و بتوانیم آن برنامه‌ها را اجرا کنیم. البته این شرایط تنها مربوط به فدراسیون بوکس نیست، بلکه تمام فدراسیون‌های ورزشی این مشکلات را دارند.

وی ادامه داد: از کل بودجه سال مبلغی حدود ۳۹۰ میلیون تومان گرفتیم که در قبال آن مقدار بسیاری هم بدهکار شدیم. هم اکنون فدراسیون بوکس حدود ۲۰۰ میلیون تومان هم بدهی دارد که باید سعی کنیم آنها را بپردازیم.

ناطق نوری در مورد دلایل برگزار نشدن لیگ برتر برای دومین سال پیاپی ، افزود: از سال قبل لیگ مناطق را آغاز کردیم که در این لیگ هر شش استان در قالب یک منطقه تقسیم بندی شده و با یکدیگر به صورت متمرکز مسابقه می‌دهند. قهرمانان این مناطق هم قرار است در مشهد با هم مسابقه بدهند. این لیگ‌ها هزینه بسیاری ندارد و محل خوبی برای حضور همه استعدادها است. با برگزاری لیگ مناطق، لیگ برتر دیگر معنایی ندارد و بسیار هم مناسب نیست.

ناطق نوری با اشاره به این که برگزاری لیگ برتر هزینه‌های بسیاری داشت، یادآور شد: با توجه به عدم پخش تلویزیونی، عدم حمایت اسپانسرها و بعضی از موارد دیگر شرایط برای برگزاری لیگ سخت بود. البته در رشته‌های بسیار دیگری هم می‌دانم که به سبب نداشتن پول و عدم حمایت تیم‌ها، لیگ برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.