ناظران به شهر الحفه بیایند

جام جم آنلاین: سوریه از ناظران بین المللی خواست برای اطلاع از اوضاع قتل و ارعاب شهروندان بی گناه شهر الحفه به دست تروریست ها؛ به این منطقه بیایند.

 گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه حاکیست، مقامات وزارت امور خارجه سوریه با اشاره به اقدام گروه های مسلح تروریستی به ارتکاب قتل و ارعاب شهروندان بی گناه در شهرالحفه در لاذقیه، از ناظران بین المللی خواستند برای اطلاع از اوضاع این منطقه به آنجا سفر کنند.

شبکه تلویزیون دولتی سوریه  نیز خبر داد:  نیروهای این کشور شهر الحفه را پس از هشت روز درگیری  از وجود نیروهای شورشی پاکسازی کرده اند.

نیروهای امنیتی سوریه بعد از پاکسازی منطقه الحَفَّه در استان لاذقیه در شمال غربی این کشور از گروههای تروریستی مسلح، موفق شدند امنیت و آرامش را به این منطقه بازگردانند.

نیروهای امنیتی سوریه به تعقیب عناصر گروههای تروریستی در روستاهای اطراف منطقه الحفه ادامه دادند و با شماری از تروریست ها درگیر شدند که براثر آن برخی از آنها کشته و برخی دیگر بازداشت شدند.

نیروهای امنیتی سوریه همچنین مقادیر زیادی سلاح پیشرفته مصادره کردند.

گروههای تروریستی از این سلاح ها در حملات خود و ایجاد ترس و وحشت در میان ساکنان این منطقه استفاده کردند.

موشک ، سلاح های تک تیرانداز ، بمب ، گلوله های آر پی جی و سلاح های خودکار ازجمله سلاح هایی است که نیروهای امنیتی سوریه مصادره کرده اند.(واحد مرکزی خبر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.