ناظریان: برکنار نشده‌ام/ می‌خواهم استراحت کنم

۲۸م آذر ،

37.JPG

در پی انتشار یافتن خبرهای مبنی بر برکناری حبیب الله ناظریان از پست مدیر فنی تیم ملی کاراته بزرگسالان، وی در این باره گفت: از قبل هم گفته بودم که بعد از مسابقات جهانی می‌خواهم بیشتر استراحت کنم.

حبیب الله ناظریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: من دیگر مدیر فنی نیستم، اما بر کنار نشده‌ام و هنوز هم با فدراسیون همکاری می‌کنم و مسئولان آن از دوستان خوب من می باشند. سبب این که از این پس مدیر فنی نیستم این است که از قبل هم گفته بودم قصد دارم بعد از مسابقات جهانی بیشتر استراحت کنم. من آمده بودم کمک کنم و آب رفته از جوی کاراته را باز گردانم که همین طور هم شد.

وی افزود: هنوز هم با فدراسیون همکاری داشته و خواهم داشت. برای هر کسی هم که قصد دارد در کاراته فعالیت کند آرزوی موفقیت می‌کنم. هدفم را از قبل مشخص کرده بودم و برای آن به میدان آمده بودم. خدا را شکر با نتیجه‌ای که در مسابقات جهانی فرانسه به دست آمد، اکنون راحت به فکر آینده هستم.

مدیر فنی سابق تیم ملی کاراته بزرگسالان با اشاره به این که هر کاری که از دستش برآید برای موفقیت کاراته انجام می‌دهد، یادآور شد: ما مدیون کاراته هستیم نه طلبکار آن. شخص ناظریان بدهکار کاراته است و هر کاری که از دستش برآید وظیفه اش است که انجام دهد. ما با حضور در کاراته و برای موفقیت آن باید بهایی پرداخت می‌کردیم که در فرانسه آن را پرداختیم. همه برای موفقیت کاراته زحمت کشیدند و خوشحالند.

رییس اسبق فدراسیون کاراته در پاسخ به این سوال که آیا در آینده هم در کاراته فعالیت خواهد کرد؟ گفت: بله . هر کاری که از دستم برآید انجام می‌دهم. من عضو این خانواده هستم و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با تاکید بر این که کاراته ایران برای رشد بیشتر نیازمند ثبات مدیریتی است، یادآور شد: تغییرات پیاپی روسای فدراسیون به این رشته آسیب می‌زند. من نه سیاسی هستم و نه سیاسی حرف می‌زنم. تنها این را می گویم که برای رشد بیشتر کاراته باید مدیریت آن ثبات داشته باشد.

ناظریان ادامه داد: مسئولان فدراسیون هم باید از گروهی که به عنوان مسئولان فنی انتخاب می‌کنند حمایت کنند و اعتماد داشته باشند. دوستان دیگر هم که خارج از مجموعه می باشند به جای انتقاد باید حمایت کنند و اگر نظری هم دارند به جای این که زیر گوش مسئولان فدراسیون بگویند بروند و به مسئولان کادر فنی بگویند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.