ناظمی: امیدواریم با دست پر بازگردیم

۱۸اردیبهشت،

افشین ناظمی با اشاره به آخرین بازی داماش در رقابت‌های لیگ برتر در مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی تهران، اظهار کرد: اگر چه این دیدار از نظر جدولی برای هردو تیم حساسیتی ندارد اما استقلالی‌ها برای کسب سه امتیاز به میدان می‌آیند تا قهرمانی خود را با برد مقابل داماش جشن بگیرند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: ما نیز حریف دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود و در آخرین بازی سال تلاش می‌کنیم از حیثیت فوتبال و استان خود دفاع کنیم و با موفقیت از این دیدار خارج شویم.

سرمربی داماش گیلان با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای ارائه یک بازی جوانمردانه و تماشاگر پسند در مقابل استقلال انجام می‌دهیم، اذعان کرد: در کنار اینها سعی می‌کنیم فوتبال زیبایی را به نمایش بگذاریم تا تماشاگرانی که در ورزشگاه حضور دارند و نیز آنهایی که از تلویزیون این مسابقه را دنبال می‌کنند از تماشای این بازی لذت ببرند.

وی دربارهٔ پیش‌بینی خود از این دیدار، افزود: پیش‌بینی نتیجه بازی سخت است اما امیدوارم با دست پر ورزشگاه آزادی تهران را ترک کنیم و با کسب امتیاز به رشت بازگردیم.

ناظمی دربارهٔ غایبان داماش در برابر استقلال، تصریح کرد: محمد مختاری را به دلیل محرومیت در این دیدار غایب می باشند اما دیگر نفرات خود را به همراه داریم.

وی با اشاره به اینکه امسال فصل پرتنشی را پشت سر گذاشتیم، خاطرنشان کرد: هواداران به خوبی در روزهای سخت ما را مورد حمایت قرار دادند و امیدواریم فصل آینده روزهای خوشی در انتظار آنها و داماش باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.