ناظمی: اشتباه نمی‌کردیم استقلال تا صبح هم گل نمی‌زد/ در دو بازی آینده برای کسب شش امتیاز بازی می کنیم

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان می گوید اشتباهات فردی سبب شکست آنها مقابل استقلال شده است.

به گزارش ممتاز؛، افشین ناظمی سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان پس از شکست تیمش برابر استقلال در نشست خبری گفت: «ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما متاسفانه به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند. همانطور که دیدید حریف موقعیت بسیاری نداشت. به هر حال من هرچه در توان دارم را به کار می‌گیرم تا امتیاز بازی های بعدی را به دست آوریم.»

او با بیان اینکه تیم استقلال موقعیت خطرناکی را روی دروازه داماش خلق نکرد، گفت: «زمانی که استقلال در نیمه دوم مجیدی را به میدان آورد می‌خواست از بازی مستقیم استفاده کند اما درنهایت اشتباه فردی ما سبب گلزنی آنها شد. اگر بازیکن ما اشتباه نمی‌کرد استقلال تا صبح هم گل نمی‌زد. معضل اصلی ما این است که گل های مفتی دریافت می کنیم. اما به هر حال به استقلال تبریک می‌گویم. انشالله از این وضعیت خارج می شویم و به زودی عیار واقعی خودمان را نشان می دهیم.»

ناظمی در مورد صحنه مشکوک به پنالتی برای داماش گفت: «من آن صحنه را ندیدم.»

سرمربی داماش در پایان گفت: «من، افشین ناظمی در دو بازی آینده برای کسب شش امتیاز به میدان می‌روم. در هفته‌های قبل تیم‌های حریف از اشتباهات ما استفاده کردند و به گل رسیدند اما ما باید هوشیار باشیم و کمتر اشتباه کنیم. از بازیکنانم راضی هستم چون زحمت خودشان را کشیدند. امیدوارم در بازی‌های آینده اشتباه‌هاتمان را کم کنیم.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.