ناظمی: بازی با استقلال مثل بازی با تیم ملی است/ بازی‌های فصل قبل به خاطرات پیوسته

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان می گوید امیدوار است که تیمش مقابل استقلال اولین سه امتیاز فصل را به دست آورد.

به گزارش ممتاز؛ افشین ناظمی سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:«استقلال یکی از بهترین تیم های فوتبال کشورمان است و در حال حاضر هم از بازیکنان و مربی کارآمدی بهره می برد. بازی با این تیم به نوعی بازی با تیم ملی است و باید مقابل آنها اگیزه بالایی برای پیروزی داشته باشیم.»

او ادامه داد:‌ «داماش و دیگر تیم های گیلانی همیشه بازی های خوب برابر استقلال و پرسپولیس به نمایش می گذارند. امیدوارم فردا هم روز خوب داماش باشد تا بتوانیم با کمک خدا و حمایت تماشاگران اولین سه امتیاز فصل را بگیریم.»

ناظمی در مورد شرایط شاگردانش و بازیکنان مصدوم داماش گفت: «ما در مقابل استقلال بازیکن محرومی نداریم اما محمد آبشک به سبب آسیب‌دیدگی به این دیدار نمی رسد.»

سرمربی داماش در ادامه در مورد هواداران و شرایط میزبانی این تیم گفت: «هواداران در مقابل نفت به خوبی از ما حمایت کردند و امیدوارم که در برابر استقلال هم مثل همیشه در کنار ما باشند.»

ناظمی در پایان دربارهٔ جدایی بعضی از ستارگان داماش و تاثیر نبودن آنها در فصل جاری گفت: «گذشته‌ها قبل و بازی‌های فصل پیش به خاطرات پیوسته است. باید قبول کنیم که در حال حاضر موجودیت تیمی ما همین بازیکنان است.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.