ناظم پور: به آینده موسیقی امیدوارم

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

مجید ناظم‌پور معتقد است، هنرمندان به آینده موسیقی امیدوار می باشند زیرا با تغییر و تحولاتی که در وزارت ارشاد به وجود آمده و با سیاست‌های رئیس جمهور، آینده موسیقی روشن‌تر از قبل خواهد شد.

مجید ناظم‌پور، خواننده و نوازنده عود در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز دربارهٔ وضعیت موسیقی گفت: خوشبختانه همه هنرمندان به آینده موسیقی امیدوار می باشند، زیرا با تغییر و تحولاتی که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به وجود آمده و با سیاست‌های رئیس جمهور محترم، آینده موسیقی را روشن می‌بینیم.

این خواننده در ادامه بیان کرد: موسیقی در چند سال اخیر مسیر پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است و مهم‌ترین مشکل این حوزه این است که ارائه آثار جدی بازدهی مالی ندارد و منجر به ضرر تهیه‌کننده و هنرمندان موسیقی می‌شود در حالی که آثار بازاری سودآور می باشند؛ در نتیجه موسیقی پربار ارئه نمی‌شود.

این نوازنده عود تاکید کرد: به نظر من رسانه‌های جمعی باید موسیقی فاخر را به مردم معرفی کنند و گوش آنها را به شنیدن موسیقی اصیل عادت دهند که صدا و سیما باید این کار مهم را انجام دهد تا موسیقی‌های پیش پا افتاده فراگیر نشود.

ناظم‌پور خاطرنشان کرد: همچنین در شرایطی که به وسیله ماهواره‌ها موسیقی مبتذل پخش می‌شود و جنگ نرم به وجود آمده است تنها ابزار ما برای پیروزی در این جنک نرم ، ابزار هنری است و پرداختن به موسیقی جدی ابزار قدرتمندی است که می‌تواند از بروز موسیقی‌های بازاری در سطح جامعه جلوگیری کند.

مجید ناظم‌پور افزود: به طور کلی برای معرفی موسیقی جدی می‌توانیم از برگزاری کنسرت‌های متعدد استفاده کنیم ولی برای اجرای کنسرت باید مسیر طولانی را طی کنیم در حالی که این مسیر باید برای اهل فن هموار شود تا هنرمندان بتوانند آثار موسیقایی مناسب را به گوش مخاطبان برسانند.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.