نامجو مطلق: خریدهای استقلال خوب نبود/ این تیم از اول هم توان جنگیدن در ۳ جام را نداشت

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – بازیکن و مربی اسبق استقلال معتقد است که این تیم آنالیز خوبی از بازی با الشباب نداشت و در حالی شکست خورد که حریف عربستانی بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت.

به گزارش ممتاز؛ مجید نامجومطلق در مورد باخت استقلال حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند: «اعتقاد دارم که استقلال آنالیز خوبی از این بازی نداشت و از طرفی این تیم نتوانست کارهای تاکتیکی را به خوبی در زمین اجرا کند. الشباب یکی از تیم‌های خوب عربستان است که در فاز تهاجمی و ۵۰متر رو به جلو، بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد. آنها در ضدحملات موفق بودند و علاوه بر گلی که زدند فرصت‌های دیگری را به دست آوردند. البته نباید فراموش کرد که استقلال از لحاظ داوری ضرر کرد و اگر پنالتی این تیم گرفته می‌شد شاید جریان بازی فرق می‌کرد.»

نامجو مطلق ادامه می‌دهد: «به نظر من استقلال شاداب و سرحال نبود و خیلی راحت به الشباب موقعیت گلزنی می‌داد. استقلال عجول بازی می‌کرد و این مسائل به شرایط روحی و روانی این تیم مربوط می‌شود. این تیم در بازی‌های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و به همین دلیل تحت فشار قرار دارد. استقلال دوست داشت خیلی زود به گل برسد و عجولانه بازی می‌کرد.»

بازیکن اسبق استقلال در قسمت دیگری از حرف‌هایش می‌گوید: «جدایی چند بازیکن تاثیرگذار مثل مجیدی، منتظری و نکونام حالا تاثیر خودش را نشان می‌دهد. مسئله دیگر این است که شرایط سنی استقلال خوب نیست و این تیم از همان ابتدا توان جنگیدن در ۳ جام را نداشت. میانگین سنی استقلال بالا است و از طرفی تعداد زیاد ملی‌پوشان این تیم باعث می‌شود تا فشار بدنی روی آنها زیاد باشد. استقلال تا حالا به خاطر تجربه بازیکنان و کادرفنی در لیگ برتر خوب امتیاز گرفته ولی به هیچ عنوان شاهد بازی‌های زیبا از این تیم نبودیم. به نظر من استقلال نیاز به دگرگونی در فصل آینده دارد.»

نامجو مطلق در مورد انتقادهایی که از امیر قلعه‌نویی بابت خریدهایش در این فصل می‌شود می‌گوید: «من هم معتقدم که استقلال امسال خوب خرید نکرد. انتظار می‌رفت بازیکنانی مثل کاروالیو، کبه، اولادی و دیگر بازیکنانی که به استقلال آمدند تاثیر مثبتی داشته باشند ولی اینطور نشد. حتی ایمان مبعلی هم نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت بازی کند.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.