نامزدهای انتخاباتی از دادن وعده‌های واهی اجتناب کنند

۰۸خردادماه،

رییس دانشگاه امام حسین ارومیه گفت: نامزدهای انتخاباتی باید از دادن وعده‌های واهی به ملت اجتناب کنند.

شیرزاد عباسیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه آذربایجان غربی، افزود: تجاوز به حریم خصوصی یکدیگر از موارد دیگری است که نامزدها باید در تبلیغات خود اجتناب کنند.

وی با تأکید بر اینکه داوطلبان ریاست جمهوری نامزدهای شهر و روستا و کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند، گفت: اگر خواهان ترغیب و تشویق مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات هستیم به‌طور حتم باید نامزدها ضمن رعایت موارد فوق از دروغ‌گویی به مردم اجتناب کنند.

وی اظهار کرد: رعایت اخلاق انتخاباتی یعنی رعایت تمامی شئونات اخلاقی، برای همین نامزدهای انتخاباتی باید به وعده‌های خود جامه عمل پوشانده و شعاری ندهند که نتوانند آن را عملیاتی کنند.

رییس دانشگاه امام حسین ارومیه گفت: تمامی اقشار مختلف مردم باید در این انتخابات به صحنه آیند چون کشورمان با یک جنگ تمام عیار با جوامع غربی مواجه است.

وی تأکید کرد: برای افزایش مقبولیت نظام در عرصه‌های بین‌المللی و نیز برای حفظ انقلاب و نظام باید تمامی مردم در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند.

عباسیان افزود: برای افزایش مقبولیت نظام در عرصه‌های بین‌المللی باید تمامی جناح‌های مختلف بدون در نظر گرفتن مرزبندی‌های خاص و تنها به خاطر حفظ انقلاب و نظام در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند تا عظمت انقلاب همچنان در داخل و خارج از کشور پایدار بماند.

رییس دانشگاه امام حسین(ع) ارومیه خاطرنشان کرد: از آنجا که هم‌اکنون تمامی چشم دنیا به انتخابات ایران دوخته شده و از سوی دیگر بحث هسته‌ای کشورمان موکول به پس از برگزاری انتخابات شده است، بنابراین مردم باید حضور حداکثری در این انتخابات داشته باشند تا علاوه بر یأس و ناامیدی دشمن از ضربه‌زدن به نظام، غرب را به میز مذاکره برای به رسمیت شناختن حقوق هسته‌ای ملت ایران بکشانند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.