نامزدهای انتخابات تا زمانی که مقبولیت پیدا نکرده‌اند به مشروعیت خود تکیه نکنند

۰۷اردیبهشت،

به گزارش حوزه احزابممتازنیوز، حبیب‌الله عسگراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری که در اجلاس سراسری مدیران حزب موتلفه اسلامی سخن می‌گفت با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت: شرایط امروز رسانه‌ای در جهان شرایطی را به وجود آورده که رسانه‌ها در نیم قرن اخیر تنوع بسیاری پیدا کرده و تاثیر‌گذاری بسیاری در افکار عمومی داشته است.

عسگر‌اولادی ادامه داد: رسانه ها تا انتخابات ریاست‌جمهوری فعال‌تر شده و ابعاد تازه‌ای را در این موضوع ایجاد می‌کنند که  باید مراقب فریب‌های شیطان باشند و اخلاق را رعایت کنند.

وی در ادامه با اشاره به جریان فتنه و انحرافی تصریح کرد: فتنه و انحراف نشان از منکر می باشند؛ فتنه علنی است اما انحراف مخفی بوده و هر کسی نمی‌تواند انحراف را تشخیص دهد.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: اینکه کسی در ایران حرکت بیداری اسلامی و انقلاب اسلامی را فلش ایرانیت بزند سبب می‌شود عرب‌ها نیز عربیت را بیان می‌کنند و تفرقه در اسلام رخ می‌دهد. این یک کار جریان انحرافی است که می‌خواهد جهت‌دهی کند.

وی با اشاره به فتنه نیز اظهار داشت: فتنه نیز که گسل در جامعه را به وجود می‌آورد سبب می‌شود که دشمنان و رسانه های بیگانه و سرویس‌های جاسوسی آمریکا، انگلیس و اسرائیل از این شکاف و گسل استفاده می‌کنند. متاسفانه در سال ۸۸ دیدیم که مفتون‌های در انتخابات تولید شب رسانه‌های دشمن همچون بی بی سی را در روز بیان می‌کردند.

عسگر‌اولادی تصریح کرد: بعضی رسانه‌ها خبرها را از بیگانگان کپی می‌کنند و با یک آب و رنگی دیگر منتشر می‌کنند.

وی افزود: باید خبرها را در ابتدا استنباط کرد. بعضی مومنین ساده‌صفت به صورت مجانی عامل خطرات شیطان می‌شوند و بدون آنکه بدانند همراه شیطان می‌شوند و متاسفانه بدون استنباط از خبر همراه می‌شوند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: دشمن امروز علیه وحدت و وفاق اصولگرایان حرکت می‌کند و به دنبال خدشه به وحدت اصولگرایان می باشند. تعصبات حزبی و جناحی گسل‌هایی است که دشمن می‌تواند برای آن زلزله ایجاد کند.

وی با اشاره به مطرح شدن انتخابات آزاد توسط بعضی اشخاص بیان داشت: مطرح کردن انتخابات آزاد یعنی اینکه انتخابات در قبل آزاد نبوده و بیاییم در این دوره آزاد برگزار کنیم که اینطور نیست و همه انتخابات‌هایی که در کشور برگزار شده  تا به امروز آزاد بوده است.

عسگر‌اولادی با تاکید بر اینکه انتخابات باید جشن ملی شود اظهار داشت: به نظر بنده رهبری می‌خواهند انتخابات پرشور و با حضور حداکثری بوده و همچنین رئیس‌جمهور آینده رای بالا داشته و رقابت سالم در کشور انجام شود.

وی در ادامه تصریح کرد: دشمن می‌خواهد انتخابات به جای جشن ملی جنگ شود.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تعداد بالای نامزدهای اصولگرا را منفی ندانست و افزود: نامزدهای انتخاباتی ریاست‌جمهوری باید توجه داشته باشند که شاید مشروعیت دارند اما مقبولیت نیز باید باشد. ممکن است بعضی از آنها نیم درصد هم رای نیاورند و اگر رای نیاوردند اعلام نکنند که تقلب شده است. اگر کسی بگوید تقلب شده بر خلاف مسیر حق حرکت کرده است.

وی در ادامه با اشاره به انتخاب آل‌اسحاق توسط حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: در موتلفه اسلامی کسی در مخالفت با معرفی آل‌اسحاق برای ریاست‌جمهوری صحبت نکرد. تا به امروز نیز ندیده‌ام در جایی کسی با آل‌اسحاق مخالفت کند.

عسگر‌اولادی در پایان تاکید کرد: نامزدهای انتخابات تا زمانی که مقبولیت پیدا نکرده‌اند به مشروعیت خود تکیه نکنند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.