نامزدها به جای تخریب دیگران خود را اثبات کنند

عضو خبرگان رهبری گفت: نامزدهای انتخابات باید به طرح جنبه‌های مثبت بپردازند و به جای نفی دیگران به دنبال اثبات خود باشند.

آیت‌الله سید محمود علوی در گفتگو با خبرنگار احزاب‌ باشگاه‌خبرنگاران، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر سلامت انتخابات بیان داشت: دغدغه مقام معظم رهبری سلامت فضای انتخاباتی  است از این جهت  که نامزدها برای رسیدن به موفقیت نامزدهای دیگر را تخریب نکنند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها باید از فضای تخریبی دوری کنند گفت: فعالان عرصه انتخاباتی از جمله نامزدها باید به طرح جنبه های مثبت مسائل انتخابات بپردازند و به جای نفی دیگران به دنبال اثبات خود باشند.

آیت‌الله علوی در تصریح طرح جنبه های مثبت افزود: مسئولان و نامزدها باید به طرح و ارائه برنامه پرداخته و هوادارانشان نیز در همین مسیر گام بردارند.

وی اظهار داشت: معتقدم که رعایت جنبه اخلاقی و محقق شدن این امر در فضای انتخابات ، که دغدغه مقام معظم رهبری است، سلامت فضای انتخابات را تأمین می‌کند.

رئیس شورای عالی جبهه ایستادگی با یادآوری انتخابات دوره گذشته، عنوان کرد: عدم رعایت اخلاق انتخاباتی در دوره انتخابات گذشته سبب آسیب رسیدن به جامعه و حدت ملی و ایجاد تردید در بین مردم شد ، این مسئله به هیچ وجه به نفع جامعه و مردم و نظام نیست.

این عضو خبرگان رهبری با اظهار امیدواری برای برگزاری پرشور انتخابات سال‌ آتی خاطرنشان کرد: همه افرادی که قصد ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری را دارند باید تقوای سیاسی را رعایت کنند تا یک انتخابات پرشور و با حضور گسترده مردم برگزار شود.

انتهای پیام /پ۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.